Voor manuela

ik vind het heel goed van je dat het echt op de juiste manier op zwanger zijn forum hebt gezet ik zal er ook nooit wat plaatsen hoor wat een kinderachtig gedoe zeg wij willen ook heel erg graag zwanger worden en juist daarom vraag je sommige dingen aan diegene die al zwanger zijn en dat wordt dus blijkbaar niet gewadeerd maar goed van je hoor!xxx

al sinds ik op dit forum mee lees en schrijf zeg ik tegen mijn man : " ik ga weer even op het klaag en zeik forum hoor ! " nou datzegt genoeg. af en toe wordt het echt te dol.

hoi hoi ja ze zijn echt kinderachtig ze kleineren ons gewoon vindt het echt egoistisch en inderdaad hun weten wat meer als wij kijk ik ben dan nog niet lang bezig wordt maand 5 maar je durft zo niks meer te vragen het is alles behalve dan gezellig daar hier is het teminste wel gezellig en we houden het hier gewoon gezellig leuk dat je zo lief reageereden op me bericht sucses he met klussen gr manuela

graag gedaan hoor meiden, ja ik ga daar dus niks meer op zetten he bekijk het maar alles wat ik vraag daar wordt toch negatief op gereageerd dus blijven we maar gezellig lekker hier met meiden onder elkaar die elkaar wel begrijpen ik ben zelf ook nog niet zolang bezig om zwanger te raken en er zijn zoveeeel dingen die ik graag wil weten van andere meiden hoe hun ervaring is en er gewoon lekker over te kletsen je kunt lekker van je af praten en hun hebben idd makkelijk praten hun zijn zwanger en onze droom moet nog in vervulling gaan en ik hoop zooooo erg dat we allemaal heel erg snel zwanger zullen worden bedankt meiden voor jullie reactie en hoop dat jullie snel mama gaan worden! dikkexxxxxx steenbok

Terug
Bovenaan