Oke ik geef toe dat ik met mijn bericht toch wat bot over kwam, maar mijn bericht was zeker niet op deze manier bedoeld.Op dat moment voelde ik het zo en ik had moeite om de tekst te begrijpen. Dat is toch jammer als iemand om op goed advies zit te wachten en er al weinig reactie's komen van mensen.Jij moet eens leren dat sommige kritiek alleen opbouwende kritiek kan zijn voor iemand en dit niet altijd negatief hoeft te zijn.(lees mijn bericht dus eens goed!). Ik heb haar niet de grond ingestampt alleen ADVIES gegeven om hoofdletters, komma's en punten te gebruiken, om een beter antwoord te kunnen krijgen.Ik neem aan dat we in Nederland allemaal de kans krijgen om goed met elkaar te communiceren, daar doen zelf de buitenlanders moeite voor.Ik kon inderdaad haar tekst niet volgen al heb ik wel geprobeerd hier moeite voor te doen. Jij probeerde inderdaad te stoken, omdat je dat meisje niet de moeite wilt laten doen om normaal Nederlands te formuleren.Jij en de andere reactie's die jij waarschijnlijk ook gaf(of er moeten er opeens meer dombo's zijn, die normaal nooit reageren)moet jij weten, maar laat andere reactie's ook in zijn waarde en ga niet je mening geven over anderen, maar help dit meisje alleen met jouw mening. Mij afzeiken dat pik ik niet en ik maak zelf uit hoe ik reageer op iemand zijn verhaal.Ik raad je aan om hier dus mee op te houden. Je moet echt nog een hoop leren(zie ook de andere forums waar mensen je liever zien gaan als komen).