voor Manuela

Die reactie die ik gaf voor Ellen was een advies en zeker geen aanval voor haar.Waar bemoei je je eigenlijk mee, om de namen van anoniem en mij te gebruiken door aan te geven dat onze tekst nergens op slaat.Jij hebt toch ook een paar ogen in je hoofd om te zien dat die tekst bijna niet te volgen was.Ze wordt zeker niet wijzer van dat geslijm van jou en van dat gestook waar jij mee bezig bent.

alsof ze wijzer werd van het commentaar dat jullie haar gaven.
Het lijkt mer fijner dat als je hier reageert op iemand die zoiets meemaakt dat je haar dan steunt.
en niet gaat lopen zeuren omdat je een beetje moeite moet doen om te lezen.
Ga je dat ook bij je kids doen als ze leren schrijven, alleen letten op de fouten en niet op de dingen die ze wel kunnen, of steun die ze nodig hebben.
Denk daar maar eens over na...

En als je trouwens verder leest kan je zien dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Er staan al meer reactie's die er net zo over denken als ik.
Tot ziens Yvon!!!
Wie is er nou aan het stoken.

Oke ik geef toe dat ik met mijn bericht toch wat bot over kwam, maar mijn bericht was zeker niet op deze manier bedoeld.Op dat moment voelde ik het zo en ik had moeite om de tekst te begrijpen. Dat is toch jammer als iemand om op goed advies zit te wachten en er al weinig reactie's komen van mensen.Jij moet eens leren dat sommige kritiek alleen opbouwende kritiek kan zijn voor iemand en dit niet altijd negatief hoeft te zijn.(lees mijn bericht dus eens goed!). Ik heb haar niet de grond ingestampt alleen ADVIES gegeven om hoofdletters, komma's en punten te gebruiken, om een beter antwoord te kunnen krijgen.Ik neem aan dat we in Nederland allemaal de kans krijgen om goed met elkaar te communiceren, daar doen zelf de buitenlanders moeite voor.Ik kon inderdaad haar tekst niet volgen al heb ik wel geprobeerd hier moeite voor te doen. Jij probeerde inderdaad te stoken, omdat je dat meisje niet de moeite wilt laten doen om normaal Nederlands te formuleren.Jij en de andere reactie's die jij waarschijnlijk ook gaf(of er moeten er opeens meer dombo's zijn, die normaal nooit reageren)moet jij weten, maar laat andere reactie's ook in zijn waarde en ga niet je mening geven over anderen, maar help dit meisje alleen met jouw mening. Mij afzeiken dat pik ik niet en ik maak zelf uit hoe ik reageer op iemand zijn verhaal.Ik raad je aan om hier dus mee op te houden. Je moet echt nog een hoop leren(zie ook de andere forums waar mensen je liever zien gaan als komen).

Hallo Yvon,

Ik heb jou reactie ook gelezen op het berichtje van Ellen. Ik moet zeggen dat ik ook vond dat je nogal bot reageere, je zult het best niet zo hebben bedoeld maar het kwam op mij ook nogal gevoelloos over. Het erge is wel dat ELlen helemaal niet meer heeft gereageerd, ik denk dus dat ze behoorlijk is geschrokken van de negatieve reacties op haar verhaal. Weet, je ik heb het zelf meegemaakt en denk dat Ellen gewoon heel erg in de war is en vast zit in haar verdriet. Laten we op dit forum nu niet te veel problemen maken over hoe iemand schrijft, het gaat hiet om de gevoelens die je hebt en over je verdriet. Het is de bedoeling toch dat je hier een beetje je hart uit kunt storten en ja, de ene schrijft nu eenmaal beter dan de ander. Iedreeen gaat anders om met zijn verdriet en verwerkt het anders. Doei

Hoi Linda,
Je hebt gelijk en zal hier voortaan op letten.Ik weet zelf wat het is om verdriet te hebben van een miskraam, dus dat personen mij dan als gevoelloos omschrijven dat kwam bij mij verkeerd over en reageerde zij precies hetzelfde als hoe ik voor hun bij Ellen overkwam en zijn zij net zo verkeerd bezig.Verder wil ik er niet langer een drama van maken, we zitten n.l allemaal in hetzelfde schuitje.Bedankt voor je reactie.

Liefs Yvon

Hoi Manuela,
Je geniet er blijkbaar erg van ,dus zal ik nog even op je reactie reageren.
Ik gaf overigens Linda gelijk maar jouw in verre niet hoor!.Linda kan n.l normaal reageren en dan krijgt zij ook een normale reactie terug.Jij bent gewoon een vreselijk dom mokkel.Ik heb al eerder aangegeven dat mijn tekst niet zo rot bedoeld was, maar doordat jij stront in je ogen hebt ,is dit nog niet erg tot je door gedrongen.Hopelijk heb je de stront uit je ogen geveegd en kun je het nu wel beter lezen.Al vraag ik mij af of je het dan begrijpt, want verstand heb je volgens mij niet.

Terug
Bovenaan