voor manuelaendani

A

Anoniem

Guest
Hoi ,
Ik lees dat je een kraamopleiding wilt gaan volgen .
Nou ik kan je zeggen super leuk om te doen (ik ben het al jaren) .
Alleen met een gezin is het best wel lastig werken merk ik nu !!
Een kraamgezin draaien is in een normale situatie 8 dagen achter elkaar werken en dan ben je wel weer even vrij naar gelang je contract .
En je moet dus ook in t weekend werken he?

Ik wil je niet ontmoedigen hoor !! het is echt een super leuk vak maar wilde je dit niet onthouden !!

Suc 6

Hoi,
Ik heb er verder geen verstand van hoor, maar ik heb een aantal kraamverzorgsters gehad die part-time werkten; dus ook alleen in het weekend.
Ik heb ook ooit eens geïnformeerd naar die opleiding, toen werd er gezegd dat er heel veel mogelijkheden waren; Als ze echt mensen nodig hebben, kun je een hoop eisen stellen.
Sil

hoi hoi

ik heb als kraamverzorgster gewerkt, moet zeggen PRACHTIG werk echt waar.
alleen inderdaad je moet in normale situatie 8 dagen werken. Ik was dan maar een paar dagen vrij maar werkte toen ook 36 uur. Dat vind ik met een kleintje natuurlijk niet te doen. dus als je minder werkt ben je wel langer vrij. Ik ben uiteindelijk gestopt vanwege de werktijden en de grootste reden was de organisatie hoor. maar het werk is prachtig

groetjes danielle

heej hallo,
ja ik ben er ook heel bang voor dat het zwaar gaat worden met tijd gebrek met Dani..
maar ik moet toch wat om voor mijn kleintje te zorgen en daarbij zou ik het heel erg leuk vinden om een kraamopleiding te komen! Ik geef veel om kinderen en lijkt me echt super leuk..
maar bedankt voor je reactie
Veel liefs,
xxxx Manuela

Terug
Bovenaan