Voor Mariëlle

A

Anoniem

Guest
Hallo Mariëlle,

Wat zijn jouw ervaringen met de Clear Blue ovulatietesten?

Groetjes,
Empé

hoi Empe,

Mijn ervaringen zijn heel positief! Ik heb ze nu 2x gebruikt en de 1e maand gaf hij op de 14e maand een donker streepje aan en de 2e maand op dag 18. Het grappige is dat ik nu ook weet waarom ik overtijd ben deze maand. Mijn ei was 4 dagen later, dus niet echt overtijd nog! Het makkelijkst is om elke ochtend te testen met je ochtendurine. Maar ik had de 1e maand wel na de test na 5 uur al mijn ei dus het beste is om het meteen te doen als tíe positief is. Mijn man is er blij met deze testen omdat de maanden ervoor hij 2 weken lang moest presteren en nu maar 1 keer.
Succes!
veel liefs

Hoi Empe,

Je vroeg alleen Marielle een reactie, maar ik ben zo vrij om ook even te reageren. Hoe meer reacties hoe fijner, toch??
Ik gebruik nu al 3 maanden de Clear Blue ovulatietesten en ik vind ze heel fijn werken. Geen onzekerheden meer over wanneer je de ovulatie hebt. Even testen en je weet precies wanneer je op je vruchtbaarst bent! Mijn man en ik zijn er heel erg blij mee!
Succes verder!

Groetjes, Chantal

Hoi Chantal,

natuurlijk mag je reageren, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Ik heb eigenlijk een vrij regelmatige cyclus, dus om de vruchtbare dagen te bepalen gebruik ik de test niet zozeer.

Maar je hoort wel eens meiden die geen eisprong hebben terwijl ze wel menstrueren. Omdat ik jarenlang de pil heb gebruikt en pas sinds juni gestopt ben, wil ik door de test te gebruiken te weten komen of ik daadwerkelijk wel een eisprong heb.

Groetjes,
Empé

Hoi Empé,

Ikzelf heb ook een regelmatige cyclus, maar na 10 maanden helaas nog steeds niet zwanger en aangezien temperaturen bij mij niet werkt (steeds pieken en dalen in de temp.) gebruik ik nu sinds 3 maanden de ovulatietesten.
Ach, ze zijn wel prijzig, maar ja, je hebt er op een gegeven moment alles voor over. Het werkt in ieder geval erg prettig, de ovulatietesten.

Groetjes, Chantal

Terug
Bovenaan