voor Marian en Inge

Hey Marian! Wat leuk dat jij ook christen bent, en gefeliciteerd met je zwangerschap! Op welk forum zit je?
Liefs, Leah

Lieve Inge, wat vervelend voor jullie dat jullie weer zo lang moeten wachten met de behandeling. Ik bid nog steeds voor iedereen die had gereageerd en ik zal voor jou extra bidden. God doet nog steeds wonderen en wie weet, ben je zonder IUI ineens zwanger!!! Beterschap aan je man en ik denk aan jullie. Veel liefs, Leah

Ha Leah,
ik zwerf overal op het forum maar meestal wel op mei en op het zwangerzijn forum.
Dit is ons eerste kindje. het is allemaal heel spannend tot komende woensdag... (ik denk dat je het verhaal gelezen op het meiforum?)
Maar gelukkig kun je er ook voor bidden.
wij hadden er niet op gerekend dat ik zwanger zou raken, maar we vinden het wel heel leuk nu. zeker ook als ik denk aan psalm 139 uit de bijbel. daar staat dat God ons begin, als een klompje cellen, al ziet! daar probeer ik mijn steun uit te halen.Jij zit op het forum van 'als het langer duurt', toch? Veel succes!
liefs marian

Hoi lieve Leah!
Ik kan wel wat extra kracht gebruiken dus ik vind het echt heel lief van je dat je de moeite neemt om extra voor mij te bidden! Ik zal zelf ook mijn best doen! You'll never know!!

Liefs Inge

Terug
Bovenaan