Voor Mariek76..

A

Anoniem

Guest

Ha meis,

Hoe was het feestje van Lyanne?
Leuke dag gehad? Genoten? Gezellig?
Veel foto's geknipt?

Ik ben natuurlijk hardstikke nieuwsgierig naar alles omdat ik er helaas niet bij kon zijn.. Dus vertel vertel vertel!!!

Esmé mv Kay

Hai!
Ik kom even storen  Wij waren gister namelijk ook bij Marieke en het was heel erg gezellig. Ik heb een paar foto's

met z'n allen!

Waterrat????

stoere vent he?

Fabio had niet zo heel veel zin om in het badje te zitten, dus Thomas had het rijk alleen bij de 2 dames!!! Hahaha Hij vond het wel heel erg gezellig met Tess. Jammer dat Lyanne er niet bij was. Zij deed haar schoonheids slaapje (ze moet natuurlijk wel mooi blijven he) hahaha

Liefs Esther en Thomas

Ow wat gezellig!!! Nu baal ik nog meer dat ik niet kon komen hahaha.. Grrr..
Jullie zullen je wel goed vermaakt hebben!

Nu nog even wachten op de jarige jop(-in) foto's..

Esmé mv Kay

Ziet er gezellig uit!
En uhmm zie ik daar misschien een match... Tess en Thomas......

Volgende keer ben ik er weer meiden, gister was niet zo mijn dag zullen we maar zeggen. (hm of de afgelopen dagen, nou ja wat dan ook)

Pauline

Hoi,

Het was echt heel gezellig! Lyanne was alleen zoooo moe, waren donderdag ook pas om 19:00 thuis, stond vanaf Breda tot Oosterhout in de file 9km!!

De kids hebben zich prima vermaakt en de moeders ook! Ben alleen door de drukte de snoepzakjes helemaal vergeten, die komen nog (neem ze 6 sept. wel mee) de rest stuur ik wel op.

Namens Lyanne heel erg bedankt voor de kado's, de camera vindt ze echt heel leuk, ze weet nu echt dat als ze op het knopje drukt, er geluid uit komt, en lachen dat ze dan doet!!

Groetjes, Marieke en een knuffel van Lyanne

foto's volgen hoor, heb er niet zo heel veel gemaakt  , was te druk bezig met genieten.

http://lyanne1882006.hyves.nl/album     /15387032/Iedereen/Oo5H/?pageid=ATWZZ8BI960OCKOS8

Even de link kopiëren en plakken.

Nou, daar zijn ze dan, het zijn er dus niet zo veel helaas!!!

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan