Voor Marieke, Happy M

A

Anoniem

Guest

Hoi hoi!

Ik was benieuwd hoe het nu met je mannetje is. Is ie alweer wat opgeknapt? Zijn de vlekjes nog gekomen?

Hij zag er idd sippies uit op de foto! (en jij trouwens ook hihi)

Groetjes van Cissy mv Fabio

Hee hoi Cissy,
Wat lief dat je aan me denkt. Hij heeft nog steeds wat verhoging. Vanmorgen was het nog 38.5 dus het is nog niet helemaal over. Ik heb de huisarts maar even gebeld, omdat ik vannacht de nachtdienst in ga en dus morgen overdag slaap. De assistente zei dat ze ook aan de zesde ziekte dacht en dat - als hij morgen no koorts had en er  geen vlekjes zichtbaar waren - dat ik dan toch maar even langs moet komen. Beetja lastig als ik slaap, maar toe maar. Daar komen we wel uit.

Nu bracht ik hem net naar bed en bekeek zijn lijfje nog even goed, nu zit hier en daar wel een klein rood stipje, maar die zijn op één hand te tellen. Hij ziet niet echt bont van de vlekjes. Ik hoop vanmiddag wel, dan hoef ik er niet mee heen.

Hij eet en drinkt goed. Hij lijkt wel wat extra dorst te hebben, maar dat vind ik ook niet zo raar met koorts. Eten gaat wat minder, maar als ik zelf ziek ben, heb ik er ook niet zo'n zin aan, moet ik zeggen...

Ik hou jullie nog wel even op de hoogte wat de vlekjes betreft.

Groetjes happyM (marieke)

Terug
Bovenaan