Voor Marieke79

A

Anoniem

Guest
Hey,

Ik had een aantal weken gelezen dat je een brief had geschreven naar je moeder. Je levensverhaal heeft me best aangegrepen en was helaas heel herkenbaar. Ik ben benieuwd of je nog iets van haar hebt gehoord?

Groetjes,
Nelly.

Zat er toevallig laatst nog aan te denken,.. Mijn topic had aardig wat teweeg gebracht.. Maar vond het zo mooi dat iedereen ineens spontaan hun verhaal deed.. Ik was er erg door ontroert, en ik niet alleen..

Ik ben dus ook erg benieuwd hoe het is afgelopen,..

Esmé mv Kay

Wat lief van jullie! Ben toch blij dat ik jullie allemaal heb!!

Ik heb (nog) niets gehoord helaas, maar ik verwacht het eigenlijk ook niet.
Vorige week is wel mijn (stief) zus op visite geweest, was een jaar geleden dat we elkaar hadden gezien, was op de crematie van mij oom. Zij hebben ook geen contact meer met onze ouders (haar moeder en mijn vader zijn met elkaar getrouwd). Maar ik ben blij dat wij nu weer meer contact hebben!!

Het was voor hun ook de eerste keer dat ze Lyanne zagen enze waren helemaal weg van d'r. Tja, wie niet,hahahaha.

Ik zie wel hoe het allemaal gaat, ik geniet volop van Lyanne, vanaf a.s. maandag zit ik in de ww, en ben dus druk op zoek naar werk, dat thuiswerk gaat niet door, kunnen we gewoon niet van rond komen. Heb gelukkig nog tijd genoeg om iets te vinden!

Nogmaals bedankt voor jullie interesse! Dit forum is  soms nog beter dan naar een psycholoog gaan! Heerlijk

Groetjes, Marieke  mv Lyanne

Terug
Bovenaan