Voor Marielle (en alle andere natuurlijk)

Op zich zijn wij nog niet zo lang bezig, vanaf januari 2004.Omdat ik een heel sterk gevoel had dat er iets niet in orde was en omdat er bij mijn vriend in de familie meer mannen zijn met vruchtbaarheidsproblemen zijn wij vrij snel naar de huisarts gegaan.Hij heeft ons doorgestuurd naar de uroloog waar ze in de 1e instantie de spatader nog niet eens gezien hadden, dit zagen ze pas bij de 2e afspraak.Wat ik heel erg vervelend vind is dat we na iedere keer sperma wegbrengen bijna 2 maanden moeten wachten op de uitslag.Die 3 keer onderzoeken hebben bijna een half jaar geduurd en in die tijd is er dus niks ondernomen.Ik vraag me af of dat altijd zo is...

Groetjes P
(patricia)

hoi Patricia,
Bij ons duurde het 1 week na het wegbrengen van het potje. Eind maart moeten we(nouja, we...) weer een potje vullen en dan kunnen we pas 3 weken later bij de fertiliteitsarts terecht maar dat vind ik echt heel lang dus 2 maanden vind ik schandalig!!
Wat goed dat jullie zo snel naar de dokter zijn gegaan.
Wij zijn vanaf okt 2003 bezig, dus 3 maanden langer dan jullie. In augustus 2004 hebben we de eerst keer zaad weggebracht en een week later kregen we de uitslag. Toen zijn we in september op vakantie gegaan. In oktober hebben ze voor de 2e keer zijn zaad onderzocht. Begin november hebben we besloten om de ingreep te doen en dat kon toen net voor de kerst. Nu wordt zijn zaad 3 maanden later, eind maart wederom onderzocht. En we staan inmiddels op de ivf wachtlijst(9 maanden pfff).
Gaan jullie de ingreep doen of moeten jullie daar nog over nadenken? En in welk ziekenhuis lopen jullie?

Terug
Bovenaan