Hoi Marielle,
Ik kan me voorstellen dat je het fijn vind om af en toe even je verhaal kwijt te kunnen.
Het lijkt mij niet makkelijk om een man te hebben die zulke lange periodes van huis weg is.
En dan ook nog met zo'n gevaarlijk beroep (of valt dat wel mee?).
Wel fijn dat nu je zwanger ben dat Dave lekker veel thuis is en dat hij er ook met volle teugen van kan genieten, en natuurlijk straks van zijn dochter.
Lijkt me voor hem ook niet leuk om zoveel te moeten missen.
Maar in je achterhoofd heb je denk ik toch zoiets van; volgend jaar moet hij weer weg voor een paar mnd.
Hoe doe jij dat in zo'n periode met je werk? Krijg je dan veel hulp van je moeder, schoonmoeder etc? Je staat er dan toch grotendeels alleen voor, petje af hoor.
Het proefdrukje van het kaartje hebben we afgelopen maandag ingeleverd. Volgende week dinsdag kunnen we komen kijken hoe het is geworden en of het goed is. Spannend hoor.
De envelopjes hebben we maandag al meegekregen en die ga ik dan op mijn gemakje in mijn verlof schrijven. Leuk, leuk, leuk......
Is het bij jou allemaal al klaar en geregeld? De foto en de tekst? Welke foto is het nu uiteindelijk geworden?
Ik las dat jou laatste werkdag ook volgende week donderdag is, lekker hé?
Ik ben echt al EEUWEN aan het aftellen naar die 31 Aug. toe. Maar nu komt er dan eindelijk een eind in zicht
Het lijkt me wel gezellig om dit samen met jou te doen.
Ik zal hier beginnen:
NOG 5 DG WERKEN VOOR MIJ.
Vanavond en maandag t/m donderdag nog.
Marielle