voor marielle

hoi marielle

Ik begin echt gek te worden mag ik vragen of jij wat voelde in je buik of juist helemaal niks. Ik voel van alles rommelen wat teekjes enz en kan het gewoon niet plaatsen en wordt er heeel stressie van het ene moment zoveel vertrouwen het andere moment kan ik wel janken nog drie nachten spoken want ik slaap echt voor geen meter.
Mijn eierstokken geven steekjes af en ik heb een cupmaat meer gekregen maar goed kan ook door de progestan? Ik heb vanmorgen de laatste gebruikt en ben er helemaal niet gerust op dat ik ze nu niet meer heb. Waarom de ene lang en de ander kort gebruik van die dingen. Vragen vragen maar helaas geen antwoord nog twee hele dagen drie hele nachten. En elke keer naar de wc en in gedachten aan het praten piet en piet blijf alsjeblieft zitten.....

liefs rozemarijn

Lieve Rozemarijn,

Ik voelde een week na de terugplaatsing wat prikkelingen in mijn baarboeder. Daarna, ongeveer anderhalve week na mijn terugplaatsing kreeg ik last van mijn eierstokken. De niet aangeprikte follikels waren doorgegroeid tot 5 cm (en dat was 2 weken na de punctie). Door de progestan groeien je borsten dus dat zegt helaas niks.
Het enige wat duidde op mijn zwangerschap is het prikkelen in mijn baarmoeder. Maar daarna nam het vervelende gevoel van de eierstokken het over waardoor ik heel onzeker voelde. Er is dus niets over te zeggen. Wanneer is de terugplaatsing geweest?
Wel raar dat elk ziekenhuis andere schema's gebruikt. Ik heb tot 8 weken zwangerschap progestan gebruikt en vond het doodeng om te stoppen omdat de placenta de aanmaak moest gaan overnemen. Ik heb toen nog heel internet afgezocht naar vrouwen die ook bezig waren en hoelang die progestan moesten gebruiken.

De meeste gebruikte progestan tot week 6. Oja, en door de progestan kan je menstruatie uitblijven(had een vriendin van mij, die dacht dus dat ze zwanger was van icsi en dat was dus niet zo) dus dat zegt dus ook niets.
Ik heb net nog ff op google gezocht voor je en daar staat dat bij een zwangerschap je progestan doorgebruikt(dus pas stoppen als je NIET zwanger bent):

http://www.fertiliteit.info

Je kan zelf eens kijken via google wat je daarover kan vinden.

Dus ik zelf zal het gewoon door blijven gebruiken(kan zowiezo geen kwaad!!!)

Succes!!!

Marielle

Terug
Bovenaan