voor Marielle

Je hebt vandaag je punctie he?? Het is vervelend maar het duurt niet lang hoor! Voor je het weet is het voorbij en liggen jouw eitjes verenigd met je hubbies zwemmers. Reuze spannend allemaal. Ik hoop dat het voor jou het allemaal mee gaat vallen maar als over 2 weken de test positief is dan denk je nooit meer aan de punctie, geloof me!!
Hoe staat het met je huis??

Vandaag mag ik voor de 2e x naar de VK. Reuze spannend weer want ik hoop natuurlijk het hartje weer te horen. Ik denk dat ik van de week de kleine heb gevoeld maar weet het uiteraard niet zeker. Ben nu 16,5 week zwanger. Het gaat echt snel. De 1e 10 weken gingen zooo langzaam..Ik kijk uit naar de 20 weken echo  want dan weten we of de kleine gezond is en dan durven we spulletjes te kopen. ik voel me al een stuk zekerder hoor want ik heb ook al echt een buik!

Heel veel succes vandaag en ik denk aan je!!

gr
Marielle

Hoi,
Hoe was het vandaag bij de verloskundige? Wat gaat de tijd toch snel he!
Wanneer is de zeg maar kritieke tijd voor jullie voorbij? Denk dat je er dan helemaal van kan gaan genieten. Ik vind het leuk dat je hier af en toe nog voorbij komt! Ik hoop zo dat ik jou gauw achterna kan gaan! groetjes

Het was helemaal goed bij de vk!! Het blijft wel emotioneel om het hartje te horen. Het is zo speciaal dat er nu iemand in mijn buik zit, niet te bevatten. de grootte van mijn baarmoeder was ook goed dus alles gaat goed. De kritieke periode zijn de 1e 12 weken dus die heb ik al gehad. Ik mag er nu op vertrouwen dat het goed gaat maar het blijft onwerkelijk.
Toen ik gister het berichtje van Rozemarijn las over haar positieve test kwam alles weer boven van de 1e weken. De eerste dagen waren we op een superroze wolk en toen werd ik helemaal gestresst omdat ik zooo bang was voor een miskraam! Stom he.
Je hebt zeker bevruchting hoor. Wij hadden maar 2 bevruchtingen van de 6 en dat was iets onder gemiddeld. Het gemiddelde is 2/3 dus het moet lukken met 10! Gelukkig waren ze bij ons beide goed doorgedeeld waardoor 1 terugplaatst kon worden en 1 in de vriezer.
Spannend allemaal Noor, en misschien kunnen we toch nog samen een cola drinken op een (verwarmd ) terras met beide een dikke buik!!!

gr
Marielle

Terug
Bovenaan