Voor Marielle

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Hierbij het e-mailadres van de juni2006-mama's.
mamainjuni2006@groups.msn.com

Als je hier een mailtje heen stuurt helpt 1 van de dames/beheerders je wel verder.
Er zijn zeker 30-40 dames redelijk aktief op het forum.

Moet nu even weg, schrijf straks nog wel een langer verhaal hierbij.
Groetjes, Cathy

Hoi,

Zo, daar was ik weer.
Wat is Noa een mooie meid geworden! Lekker wijs koppie.

Met Danae gaat het prima. Ze loopt en praat ons de oren van het hoofd. Ze groeit als kool. Je kunt echt niet zien dat ze 4 weken te vroeg was. (vond ik bij geboorte al niet.) Morgen weer naar de kinderarts. Dan weten we weer hoe groot en zwaar ze nu is. Ze loopt nog bij een kinderarts omdat ze epilepsie lijkt te hebben. (net als haar grote broer)  Hopelijk is daar morgen ook meer duidelijkheid over.

Van de juni-mama's ben jij als eerste uitgeteld, maar over een week of 4 is de tweede alweer uitgeteld. Leonie (mama van Roel) loopt ook op het laatst.
Hopelijk "zien" we je nog een keer op het juni2006-forum! Maar voorlopig blijf ik je hier nog wel volgen.
Sterkte met de laatste loodjes en met de bevalling.

Groetjes, Cathy

HI,

Heb een email gestuurd hoor. Ik heb wel even op het forum gezeten maar ik ben een half jaar geleden  verhuist en overgestapt naar een andere provider zodat onze favorieten verdwenen waren incl het juniforum. We hebben toen heel druk gehad met het nieuwe huis, nieuwe banen en ook nog een onverwachte zwangerschap.
Is er toen niet meer van gekomen!

Fijn om te horen dat het goed gaat  met je kindern. Hebben ze een lichte  vorm van epileptie? mijn man heeft lang geleden een grand mal gehad en dat was behoorlijk eng!  

Tot op het forum! En als je even niets meer hoord dan hoop ik bevallen te zijn hihi

gr
Marielle  

Terug
Bovenaan