Voor Mariellealicia!

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,
Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie is, zo zonder gipsbroek.
Vandaag mocht bij mijn kleintje de spreidbroek af overdag en ik moest gelijk aan jou denken. Als ik bedenk hoe superblij ik was, dan moet jij wel helemaal dolgelukkig zijn.
Ben benieuwd.
Sil

Hoi Sil

we waren woensdag naar het ziekenhuis geweest, en het gips is er gelukkig af.
ze heeft toen wel veel   gehuild want haar beentjes zat echt helemaal onder de korsten
zo kapot dat haar beentjes waren, echt zielig.
nu gaat het best wel goed zo met de sprijdbroek, ze is nu veel vrolijker.
alleen met verschonen moet ik heel voorzichtig zijn want het was haar linker beentje dat ze terug in de kom hebben gezet en als ik dat linker beentje aanraak dan begint ze toch zo te huilen, ze heeft daar nog veel pijn aan.
maar  ik probeer zo voorzichtig mogelijk te zijn en  de pijn  zal in de loop van de tijd
wel minder worden.
nu eindelijk van de gipsbroek af en heb  woensdag alweer een afspraak in het ziekenhuis voor een helmpje, en zo gaan we maar door.
het is niet leuk maar ja met  haar beentjes komt het  goed en met een helmpje krijgt ze een mooi bolletje en dan zijn we als het goed is rond haar 1 jaar overal vanaf.
tenminste als er niks meer bij komt maar daar gaan we niet van uit.
en dat helmpje is ook nog niet 100% zeker maar daar ga ik maar van uit dan kan het nooit niet tegen vallen.
als ik woensdag in het ziekenhuis ben geweest weet ik meer en dan laat ik het je nog wel weten.en fijn dat het  met jou  kleintje allemaal  goed gaat.

groetjes marielle

Hoi Marielle,
Erg fijn dat het gips eraf is, maar wat zielig dat haar beentjes kapot waren. En dat haar linkerbeentje nog zo pijn doet.. is dat toch wel goed? Maar het spreidbroekje zal al wel een openbaring voor jullie zijn na die gipsbroek!
En dan ook nog dat helmpje. Het zit echt niet mee hé?! En natuurlijk is het allemaal voor een goed doel, maar het lijkt me dat de baby-tijd zo niet echt een roze wolk is.
Ben erg benieuwd met het helmpje. Je kan idd maar uitgaan van het ergste, dan kan het niet tegen vallen.
Heel veel succes..
Sil

hoi sil

we waren gisteren naar het ziekenhuis geweest voor alicia haar helmpje.
en ze krijgt hem dus wel, maar het is echt noodzakelijk voor snachts.
volgende week woensdag naar livit dan word haar hoofdje opgemeten
en dan is het helmpje binnen 10 werkdagen klaar.
ben benieuwd hoe dat gaat of ze helm makkelijk op houd.
maar ja het is al fijn dat het overdag bijna niet op hoeft, alleen als ze overdag nog wat slaapjes doet dan wel maar als ze wakker is hoeft het niet perse ook omdat nu het warme weer er aan komt want zo ´n helmpje schijnt wel heel erg te zweten.
maar ales komt goed met haar bolletje dat is het belangrijkste.

groetjes marielle

Hoi,
Heel vervelend dat ze hem toch moet, maar wel fijn dat ze hem niet de hele dag op moet!
Ze zweten idd erg. Bij mij op de groep zit een jongetje met een helm en hij moet nu al extra drinken omdat hij veel vocht verliest door het zweten.
En hoe gaat het nou met haar beentjes?
De mijne is toch een stuk rustiger nu ze die broek niet meer heeft. Ze heeft ook echt zoiets van; Oh, ik heb benen en kijk.. er zitten nog voeten aan ook!
Ik wens je veel sterkte en laat je nog even weten hoe het gaat?
Sil

Hoi,
Is het opmeten gelukt? Daar hebben ze best nog wel werk aan toch?
Ben erg benieuwd.
Sil

hoi sil  

het opmeten is goed gegaan, ze krijgt 23 mei haar helmpje
en op die dag word ie ook nog precies op maat gemaakt dat gaat
ongeveer 2 uur duren, wel lang hoor.
maar ja melk mee en wat speeltjes dan houd ze het wel vol denk ik.
ben zelf ook heel benieuw of ze het makkelijk pikt.
maar we zullen afwachten.

groetjes marielle

Fijn dat het gelukt is. Dan duurt dat op maat maken ook nog lang. Dat doen ze met van die laagjes, geloof ik.
Maar wel fijn dat ze hem alleen met slapen op moet, want het is nu zo warm! Ze zal zo naar buiten moeten.
Ik heb deze week dat jongetje in mijn groep zonder helm gezien en wat was dat al een verschil met een paar weken geleden! Zijn hoofdje is al zo mooi rond geworden.
Veel sterkte en succes.
Sil

Terug
Bovenaan