voor Marije

Hai,

Wsl ben je dezelfde Marije aan je naam te zien en ben jij ook weer zwanger.
Wat leuk!! Gefeliciteerd!!!

Nog snel gegaan, toch? Hoe gaat het met je?

Ik ben ook weer zwanger. Ongeveer 5 weken, dus nog heel pril en onzeker. Maar wel heel fijn. Ik ben niet heel ongerust, maar durf het denk ik pas echt te geloven als ik levend kindje op echo zie.

Ben benieuwd of ik nu iets eerder echo mag als normaal, maar ook dat heb ik nog niet nagevraagd.

Het gaat goed, ik merk er nog niets van.

Hoop je reactie even te lezen.

Groetjes Annelies.

ja dat ben ik!

Gefeliciteerd zeg!!!! Tuurlijk is het spannend tot je op de echo een levend kindje ziet, maar voor nu ben je zwanger en dat is natuurlijk helemaal . Snel bellen of je voor een vroege echo mag of niet (en dat wil ik dan natuurlijk ook graag weten ). Hoe voel je je erbij? Goed gevoel er over? Wanneer denk je trouwens zelf ongeveer uitgerekend te zijn?

Hier inmiddels 11 weken (en  4 dagen) zwanger. En dan te bedenken dat we het pas 4 weken weten. 8 week na de curettage zat ik bij de gyn, nog steeds niet ongesteld. Echo wees geen rare dingen uit, zag er goed uit en hij verwachtte dat ik in de 2 weken erna wel ongesteld zou worden. 3 week later (op 1 april) zat ik er weer, dus niet ongesteld geworden. Inwendige echo en huh wat ruim 7 weken zwanger?!?!? Was echt zo verbaasd en de rest van de dag zo hyper.
Pas na een paar dagen kwam dan afentoe het knagende gevoel 'het zal toch wel goed zijn?!' . Uiteindelijk vorige week de reguliere termijnecho en een kindje van 10 weken en 5 dagen met 2 armen met handjes, 2 benen met voetjes en een kloppend hartje liet zich zien! Netjes 3 week ouder dan bij de echo ervoor, dus helemaal super.

Voel me goed. De extreme vermoeidheid wordt wat minder (slaap nog wel elke dag even samen met de kids  zonder red ik het eind van de dag niet) en langzaam aan krijg ik weer iets meer eetlust (gelukkig niet misselijk geweest).

Blijf het nog wel even spannend vinden hoor... over 2 week mogen we even tussendoor het hartje komen luisteren en daar kijk ik echt naar uit. En daarna zal de grote mijlplaal het voelen bewegen worden. De VK zei al: waarschijnlijk ben je dan pas echt gerust als je het zelf kan voelen en daar kijken we dus nu naar uit!

Echt super dat je nu ook weer zwanger bent zeg!

groetjes,
Marije

Hai,

Wat leuk dat je gelijk reageert.
En wat een verrassing moet het geweest zijn voor je als je opeens zeven weken zwanger bent, terwijl het alleen nog maar heel ver lijkt.
Ik kan me voorstellen dat je dan heel erg hyper bent hoor.

Hier is het nog heel rustig. Ik voel er nog niets van en ik merk er nog niets van en dat maakt het minder concreet. Vorige week had ik een zwangerschaptest met een lichte, maar duidelijke roze streep en gister weer een keer gedaan, maar echt zwanger. Ik denk zelf dat ik een week of vijf ben, het zal dus ergens eind december zijn, als alles goed gaat. We gaan volgende week een weekje op vakantie, ik wil proberen of ik tegen eind mei een echo kan krijgen, als ik negen a tien weken ben. Of ik moet heel erg ongerust zijn, maar dat is nu nog niet zo. Het is wel meer afwachten of het goed zal gaan.

We hebben het nog niemand verteld, dan wil ik toch echt eerst de echo gezien hebben. Ik hoop (en bid) dat het wel echt goed zal gaan nu. Wij vinden het fijn om een jong gezin te hebben. Het is soms druk, maar vooral genieten. De oudste 2 zitten nu (net) allebei op school (5,5 en net 4). De jongste wordt een pittig peutertje, niet eten enzo. Dat zal tegen die tijd vast wel weer wat over zijn.

He, ik houd het hier even bij.
Sterkte en ik lees je verhaal wel weer, maar misschien wel na de vakantie.

Groetjes

Terug
Bovenaan