voor Marijke en de rest

Hoi Marijke,
Ja voor mij is het inderdaad ook de eerste.
Op het mement snap ik niet veel van mijn lichaam. Eigenlijk moet ik dinsdag ongesteld worden maar ben gisteren al ineens bloed verloren. Het vreemde is, dat was s'ochtends en de resst van de dag nergens last van. We zien wel verder, ik laat het maar op me af komen.
Hoe lang ben jij eigenlijk al bezig?
liefs, Ank

Hoi Ank,

Ik had afgelopen maand precies hetzelfde. Ik had alleen op een ochtend bloedverlies. Ik hoopte op een innestelingsbloeding, maar ik werd 2 dagen daarna toch echt ongesteld. zal voor je duimen!

Kim

Hoi Ank,

Ik sluit me bij Kim aan. Ik heb dat ook gehad een tijdje terug en bij mij bleek het ECHT een innestelingsbloeding te zijn. Helaas heb ik daarna wel een miskraam gehad maar het kan dus best ook een innestelingsbloeding zijn geweest. Dit is meestal wel heel erg weinig bloed dat je verliest. Ik hoop voor je dat dit het geweest is. Sterkte/succes!!

Groetjes Frederique

ps Marijke, mijn reactie heb ik gewoon onder jouw bericht gezet.

Hoi Ank,
Ik zou toch een beetje hoop krijgen hoor, van die bloeding. Maar ja, je kunt beter niet te vroeg juichen, heel verstandig. Tenslotte kan het inderdaad iets anders zijn, zoals we lezen. Ik ben vanaf jan. bezig maar eigenlijk hebben we het de laatste keer echt vlak voor de juiste tijd gedaan, ik begin een beetje zicht te krijgen op m'n cyclus en m'n man was ook nog niet zo'n hard van stapel loper.
Erg spannend dinsdag, veel succes en we horen wel hoe het ermee gaat aankomende week.
Marijke

Terug
Bovenaan