voor marijke

Hoi Marijke,

Ik lees net je berichtje..Wat rot allemaal dan he? Maar wel héél herkenbaar hoor, mijn vriend heeft er dan geen moeite mee om vaak te klussen (geen enkel probleem) maar is er toch ook minder mee bezig dan mij en daar hebben wij dan wel eens woorden over. Ik werd vorig weekend ongi en ik was best teleurgesteld je hoopt toch dat je zwanger bent, maar ik merkte dat bij mij vriend helemaal niet en dat vond ik niet zo leuk. We hebben erover gesproken en hij dacht omdat de gyn gezegd had dat ik waarschijnlijk geen eisprong heb dat ik toch nog niet zwanger zou zijn en had het dus helemaal niet verwacht!!

Hij zegt dat hij er ook mee bezig is, maar het is voor een man heel anders!! Wij nemen foliumzuur in kijken en letten op iedere verandering in ons lichaam,,voelen de teleurstelling als je weer ongi bent met ongi-pijn en al! Voor een man staat het wat verder weg..en net zoals wij van hen verwachten zich in te leven in ons moeten wij dat omgekeerd ook blijven doen!!

Praat in ieder geval goed met elkaar en zorg dat je elkaars gevoel kent en respecteerd, want dat is zo belangrijk!! En het komt allemaal goed,,maar begrijp dat het heel moeilijk is om nu die knop voor een tijdje om te zetten..Ik moet je eerlijk bekennen dat ik dat nu niet meer zou kunnen!!

Heel veel sterkte liefs moi xxxx

Terug
Bovenaan