voor marijke

Wat leuk, een berichtje voor mij. Tot nu toe is er niets te bekennen. Afgelopen week voelde ik voor het eerst een beetje een rare buik en afgelopen 2 dagen een zere linkerborst. Maar we wachten rustig af. Voorlopig test ik nog niet, was vorige keer ook 5 dagen overtijd. De spanning neemt wel toe. Jij moet de 25e weer heen? Ook spannend voor jou. Je kansen nemen voor je gevoel toch toe als je onder behandeling bent, of niet?

Succes, moi. Leuk dat je aan me denkt.

Hoi Marijke,

Ik breek maar even in in jullie gesprekje, maar anders zit ie al weer zover weg.
Groep 4 is erg leuk. Ik heb vanaf mijn lio-stage alleen nog maar 3/4 of 3 gehad. Erg leuk. Ik voel me nu onderhand wel een halve expert op dit gebied. Wat ik soms wel vervelend vind is dat 3/4 zo'n signaleer- en verwijsgroep is. Je hebt veel formulieren in te vullen en nog meer gesprekken te voeren. Ik heb soms wel het idee dat de collega's van de hogere groepen dat vergeten. Nu was onze school, helaas, verdeeld in 2 locaties. Een voor groep 1 tm4 en 1 voor groep 5 tm 8. Dat bevordert natuurlijk de communicatie wat dat betreft niet. Afgelopen oktober zijn er al 2 groep 5/6 naar onze locatie gekomen en aangezien we blijven krimpen komt de 3e groep 5/6 na de zomervakantie. Dan zitten er alleen nog 3 groep 7/8 ergens anders.
Ga je komend weekend testen als je dan nog niet ongi bent? Spannend hoor en ook vreselijk dat wachten!
Liefs Kiki

Dag meiden.
Inderdaad is het spannend. Ik wil (als het nog nodig is) di. een test halen, dan ben ik vrij. Ik wil wachten tot zaterdag i.v.m. langere cyclus vorige keer. Ik merk dat m'n mannetje ook nieuwgierig is en steeds vraagt hoe het bij me is. Leuk
Kiki, ben jij ook nog niet zo lang van de Pabo? Ik heb na de Liostage in groep 5 als eerste 5/6 gehad en nu dit jaar 4/5. 5/6 was echt enorm leuk, dit jaar niet. Jongensgroep, erg druk, hard praten, niet sociaal. Echt niet leuk. Ik ben ook een tijdje ziek geweest dit jaar. Nu zou ik dezelfde groep krijgen volgend jaar en toen heb ik om een andere gevraagd. Wij hebben alleen combinaties en dit is een enkele groep. Daar ben ik heel blij mee. Dat scheelt zoveel werk. 22 kids. Ik vind het leuk me er volledig op te gooien ook qua zorg. Dit jaar was ik continu bezig met een goede sfeer.
Frederique, leuk dat je ook even mailt. Heb je al heel wat reacties over je forum? En hoe heb jij de redactie gemailt? Ik zou wel eens willen mailen dat de bereikbaarheid zo slecht is.
Nou, succes allemaal, ik houdd jullie op de hoogte. Kiki wanneer is jouw nod?
Liefs, Marijke

Hoi Marijke,

Wat spannend weer joh! WIj zitten nu weer druk in onze klus-periode tenminste dat denk ik? Ik weet natuurlijk niet precies wanneer ik mijn eisprong kan verwachten of dat hij uberhaupt wel goed springt,,,we zitten nu op dag 15 van mijn cycles en we klussen om de dag of soms zelfs elke dag!! We vinden het allebei geen probleem, dus het is zeker geen moeten, want anders is de lol er snel vanaf!!

25 mei weer bloed prikken en 28 mei heb ik een bel-afspraak en hoor ik of mijn eisprong inderdaad is geweest! Zo, ja over 4 maanden terug komen als ik nog niet zwanger ben,,,voor verdere onderzoeken...en als ik geen eisprong gehad heb krijg ik clomid,,,Maar het zaad van mijn vriend is in ieder geval perfect en daar ben ik ontzettend blij mee!! Want zonder goed zaad kom je natuurlijk nergens!!

Heel veel suc6 met afwachten,,valt niet mee he?

Liefs moi xxx

Terug
Bovenaan