Voor Marijke

Hoi Marijke,

Ik wil op je bericht reageren maar ik krijg dat steeds weer die ellendige mededeling : Refresh uw browser dus ik reageer maar even hier.

Heb je nog geen test gedaan? Ik kan me zo voorstellen dat je super nieuwschierig bent en bij elk dingetje denkt... heeee, betekent dit dat ik zwanger ben?!
Zelf heb ik de afgelopen dagen goed geklust. Als mijn cyclus meteen weer goed op de rit is dan zou ik afgelopen donderdag mijn vruchtbaarste dag hebben gehad dus toen uiteraard geklust (en nog een paar minuten blijven liggen met kussens onder mijn billen haha) en de dagen erna voor de zekerheid ook geklust. Zelf denk ik niet dat ik zo vlak na mijn miskraamn alweer zwanger kan worden maar ik blijf mijn eisprong wel in de gaten houden. Mijn vriend is er nu wat minder mee bezig. Hij is flink geschrokken na het hele gebeuren.. Gelukkig maakte hij afgelopen donderdag al avances dus ik hoefde niet te zeggen dat ik wilde klussen omdat het mijn vruchtbaarste dag was ;-) (die kussen truc is hij nu wel gewend..).

Maar meis, laat je me het weten als je een test hebt gedaan? Ik duim voor je!!

Groetjes Frederique

ps: ook zo aan het genieten van het mooie weer?!

Ja, gek, ik heb eigenlijk zomaar iets tegen testen.
Ik weet niet hoe het komt.
Misschien ben ik toch een beetje bang voor de uitslag, bang dat ik te vroeg test dat ik even wacht zodat de uitslag zeker is. Maar ook, als ik zwanger ben, ben ik dat volgende week hoop ik ook nog wel. Misschien vind ik het fijn om een beetje in die spaningswaan te zitten in de hoop dat...lekker fantaseren i.p.v. dat de zeepbel stuk gaat. Of ben ik bang voor het definitieve? Ik hoef nog niet zo nodig te testen. Waarcshijnlijk ben ik wel een beetje apart, sorry. Ik snap mezelf af en toe ook niet helemaal.
Heel stom maar als het zo is, vind ik het toch wel een beetje eng. Voor m'n gevoel sluit je dan ook een beetje je jeugd af.
Morgen ga ik ze halen, van de DA. Maar omdat ik vorige maand zelfs 6 dagen overtijd was, vind ik eigenlijk dat ik 6 dagen mnoet wachten. Vrijdag of zaterdag testen, duurt wel nog even, he?
Nou ja, wie weet kom ik eerder in de verleiding.
Doei, frederiqie!

Je bent helemaal niet raar hoor. Ik kan me heel goed voorstellen dat je bang bent dat je teleurgesteld wordt!
De eerste maand nadat ik was gestopt met de pil heb ik wel 3 testen gedaan!! Een paar illussies rijker en veel geld armer heb ik maar besloten om zeker 4 dagen tot na mijn nod te wachten met testen. Ik heb een hele nauwkeurige cyclus dus die maand erna werd ik "netjes" op mijn nod ongesteld. Die maand erna wist ik d.m.v. een innestelingsbloeding al dat ik zwanger was dus was ik er stiekem al zeker van dat de test positief zou zijn.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je nog even afwacht. Ik hoor het wel als je een testje hebt gedaan ;-)
Ik leef met je mee!!

Vandaag mijn laatste dagje werken en dan ben ik 3,5 week vrij... JIPPIE!!!

Nou meis, als je een test gaat doen, heel veel succes (die minuut wachten is altijd killing!!)

Groetjes Frédérique

Terug
Bovenaan