Voor Marijke

Hoi Marijke,

Ik ben vandaag ook bij de huisarts geweest en heeft Melissa helemaal onderzocht, maar ben eigenlijk met niets terug naar huis gestuurd. Ze heeft inderdaad een hele harde buik en erg veel lucht in de darmen. Ik moest toch nog even deze voeding afwachten en anders kon ik altijd nog Pepti of Nutramigen over 1,5 week gaan proberen. Ik begrijp uit jouw verhaal dat dat Pepti ook voor geen meter werkt. Wat erg he al die krampjes en huilbuien. 'k Ben erg benieuwd hoe het met jouw kleine afloopt in het ziekenhuis. Nu wordt er eindelijk wat aan gedaan. Hou je me op de hoogte? Heel veel sterkte!
Groetjes, Jessica
 
Hoi hoi,
In een woord weer effe klote voor jullie!Probeer nog effe vol te houden al zal dat niet mee vallen. Gisteren in het ziekenhuis geweest voor een intake gesprek, zijn we daarna ook weer naar huisgestuurd! Hij wordt vandaag opgenomen, was gisteren namelijk geen plek. We hebben al 2 nachten niet geslapen, gisteren de kleine even bij mijn moeder gebracht om zelf even te kunnen slapen. Het lijkt met de dag en het uur erger te worden, gisteren hed ik twee hele natte spuugdoekjes van zn speeksel! Is toch niet meer normaal?!
Ben blij dat we zometeen naar het lumc gaan! Ze zeiden in het zh dat het jammer was dat hij zo vaak van voeding is gewisseld! Daar kan ik niets aan doen, maar het bureau!Hij drinkt een goede halve liter per dag, ik weet niet meer wat er loos is, ik hou je wel op de hoogte. En als jij het niet vertrouwd stap je net als ik weer eerder naar de huisarts! Groetjes, en we mailen nog!
 
Hoi,