Voor Marijke

Hoi,

Ik zie dat je hier nog meeleest. Hoe is het met je? De 17e december is nog maar kort geleden hè? Ben je nog erg aan het worstelen met het hoe en waarom? Ben je goed begeleid vanuit je huisarts of verloskundige/gyn?

Ik hoop ook dat je snel weer zwanger raakt!!!

Liefs, Kaskes

Hoi Kaskes,

Het gaat nu wel weer goed met me, de miskraam zelf ging snel en haast pijnloos en ik heb in totaal maar een week gebloed. Ik heb er wel vrede mee, ik had al een slecht gevoel toen bij de 1e echo het vruchtje bijna 2 weken kleiner was dan verwacht. Vergeleken met afgelopen zomer toen ik zelf moest beslissen om mijn zwangerschap na 14 weken af te breken na een slechte echo vond ik het deze keer makkelijker te accepteren. De verloskundige zei dat we gelijk weer mochten proberen voor een nieuwe zwangerschap dus we gaan ervoor en hopen snel weer zwanger te zijn. Ik heb er het volste vertrouwen in dat we er nog een of twee gezonde kindjes bijkrijgen!
Heel veel success met jouw zwangerschap, misschien kom ik in juli nog even op het forum om te kijken wat jullie allemaal hebben gekregen!
Liefs
Marijke

Goed om weer iets van je te horen. Zelf een zwangerschap af moeten breken is nog veel zwaarder, lijkt me. Maar ook al had je het gevoel dat het niet helemaal goed was, het komt toch wel hard aan.
De miskraam klinkt wel heel erg als mijn miskraam van oktober: weinig pijn, weinig bloedverlies.
Ik hoop dat je heel snel weer zwanger raakt! Succes en ik hoop af en toe nog wat van je te lezen.

Liefs, Kaskes

Terug
Bovenaan