Voor Marijke73

Hoi Marijke,

Las net dat het bij jou mis is gegaan, ik wil je heel veel sterkte wensen om dit een plekje te geven!! Zoiets hoop je nooit mee te maken maar het gebeurt helaas wel!! Sterkte

Liefs Sharon

Hoi Sharon,
Bedankt voor je berichtje. Ik voel me nu een week na de miskraam alweer een stuk positiever, we gaan er volgende maand gewoon weer voor en hopen op een gezond kindje in 2009.
liefs
Marijke

Hi Marijke,

wat naar! Ook ik zat eerst bij het decemberforum, heb een miskraam gehad (missed abortion) en woensdag 18 juni  ben ik gecuretteerd na bijna 2 weken wachten. Vreselijke periode en gelukkig gaat het nu al een stukje beter.
Zit op het forum "zwanger na een miskraam" en dan speciaal bij "miskraam in juni 2008 en hopelijk snel weer zwanger".  Mocht je het fijn / leuk vinden, je bent meer dan welkom!
Groetjes

Sterkte toegewenst komende tijd,
denk je dat je het iedereen kunt vertellen en de grootste risicoperiode achter de rug hebt,
en dan toch nog een miskraam.
Hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat dan alles goed.

Hey Marijke,

Heel veel sterkte. Wat een enorme teleurstelling voor jullie. Ik hoop dat je snel weer gezond zwanger mag zijn! Wie weet heb je iets aan het andere forum (zwanger worden na een miskraam!)  

Nogmaals sterkte en Liefs Petra

Terug
Bovenaan