A
Anoniem
Guest
hoi marijne
je vroeg waarom ze bij mij met 40W al gaan strippen,
dat is een heel verhaal; wij moeten met de zaak met spoed verhuizen
wij hebben zelf een ruiterclub en 12 paarden, ben zwanger van de 5 de
en werk nog 7 dagen per week; we kunnen niks stil leggen
omdat we immers toch inkomen moeten hebben en de paarden eten.
nu begin ik het zo zwaar te kirjgen en aleen bij bevalling wordt er uitstel tot verhuizing gegeven. en ben er ook echt aan toe om even een week in mijn bed te gaan liggen.
nu hadden ze zo iets de vk, omdat de kleine ook erg stil is en verhoogde gal heb
veel voorweeen. en bloedruk 90/40 heb erg laag en constant duizelig ben we kunnen proberen te strippen mits het een beetje week van binnen is.
maar bij mijn jongste is dat niet aangeslagen die hebben ze met 42 w moeten halen.
dus hoop er nu wel een beetje op. want zit iedere dag te stressen door de verhuizing en met loodzware spullen te slepen en trek het echt niet meer.
liefs moontje
je vroeg waarom ze bij mij met 40W al gaan strippen,
dat is een heel verhaal; wij moeten met de zaak met spoed verhuizen
wij hebben zelf een ruiterclub en 12 paarden, ben zwanger van de 5 de
en werk nog 7 dagen per week; we kunnen niks stil leggen
omdat we immers toch inkomen moeten hebben en de paarden eten.
nu begin ik het zo zwaar te kirjgen en aleen bij bevalling wordt er uitstel tot verhuizing gegeven. en ben er ook echt aan toe om even een week in mijn bed te gaan liggen.
nu hadden ze zo iets de vk, omdat de kleine ook erg stil is en verhoogde gal heb
veel voorweeen. en bloedruk 90/40 heb erg laag en constant duizelig ben we kunnen proberen te strippen mits het een beetje week van binnen is.
maar bij mijn jongste is dat niet aangeslagen die hebben ze met 42 w moeten halen.
dus hoop er nu wel een beetje op. want zit iedere dag te stressen door de verhuizing en met loodzware spullen te slepen en trek het echt niet meer.
liefs moontje