voor marisa 7

A

Anoniem

Guest
Hey Marisa,

Hoe gaat het met je?
Als ik jou verhalen lees is het net of het over mezelf gaat,je hebt de laatste tijd ook veel kwaaltjes net als ik!
Vocht,het gevoel of je een michelinpoppetje bent,hoge bloeddruk,weinig kunnen doen in het huishouden,het liefst niet meer de deur uit gaan omdat het gewoon te zwaar is,snachts niet slapen,buikpijn,harde buiken,tintelen van handen en vingers,dikke enkels,hahahahaha!
Ja ik lach er nu wel mee maar het is best vervelend,maar ja de laatste loodjes he!!
Nog eventjes en dan kunnen we genieten van onze prinsesjes en dan zijn we alles vergeten,hahaha!
Maar eigenlijk heb ik niks te klagen want dit is pas de laatste 2 maanden zo hoor!,de eerste maanden heb ik een heerlijke zwangerschap gehad hoor en nu nog wel maar alleen is een beetje aftellen geblazen nu!!
Heb trouwens een paar tips voor het vocht:
Accupunctuur ben ik nu zelf ook mee bezig omdat ik haast niet meer kon lopen zo'n dikke voeten dat ik had,verse ananas,asperges,quark,in een bad met badzout gaan zitten en dan 1 pond zout gebruiken,grapefruitsap,bananen(ja echt waar bananen).

Succes en hoop dat je je de laatste weekjes wat beter voelt!

groetjes wendy 15 mei uitgeteld!!

Hoi Wendy,

Wat lief dat je me een mailtje stuurt! Ik had vandaag echt een behoorlijke kl*te-dag en zat er net over te denken om even te gaan janken. Voel me echt wel rot vandaag en heb er ff geen zin meer in. Ongetwijfeld ook een stukje hormonen... Ik knap weer een beetje op van je mailtje! Ontzettend bedankt!

Als je zin hebt om prive  te mailen of msn-en: miss_janet07@hotmail.com

Groetjes, Marisa

Hey Marisa,

Veel succes morgen,ben benieuwd! Ik denk aan je.
Mijn bloeddruk was gister ook erg hoog,160/101 dus dat was schrikken en 5 minuten later was ie weer gedaald naar 138/83 dus dat was gelukkig aan de betere kant,ppppfffffff.
Ik moet maandag voor controle naar de verloskundige!ben benieuwd wat ik te horen krijg.

groetjes wendy,nog 2 weekjes te gaan

Hoi Wendy,

Ik heb mijn update gedaan in het topic 'wetenschappelijk onderzoek' (zwanger forum) en 'met spoed ziekenhuis update' (mei forum). Bij mij is het nu op het randje. Nog iets omhoog en ik lig in het ziekenhuis. Maar dat is maar beter. Op zich is dit heen en weer rijden elke dag ook niet alles...

Jij ook veel sterkte! Laten we hopen dat de bloeddruk een beetje laag blijft. (wel erg irritant dat ik precies momenteel een ontzettend trek heb in pizza en zo... )

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan