Voor Marisa7, hoe is het zondag afgelopen?

A

Anoniem

Guest
Hoi Marisa,

Ik zie dat je vandaag actief bent op het forum, niet ingeleid dus! Ik dacht dat als je mee zou doen met het onderzoek (en zou worden ingeloot) vandaag ingeleid zou worden?

Hoe gaat het nu verder met je?

Ingeborg

Hoi Ingeborg,

Wat lief dat je mailt! Hier gaat alles goed, hoe is het met jou?

Ik heb verschillende updates op het forum staan. In dit forum is het te lezen onder 'wetenschappelijk onderzoek' en op het Mei-forum onder 'spoed ziekenhuis update'. Daar kun je de rest lezen.

Wij hebben er voor gekozen om met het ondezoek mee te doen. We zijn ingeloot in de groep die gaat afwachten. Ik moet morgen weer terug voor controle. Momenteel rommelt het behoorlijk en ik hoop dat het allemaal snel wil doorzetten. De gyn zei gisteren dat ik bijna 3 cm ontsluiting heb, het lijkt er op dat ik gisteren de slijmprop   ben verloren en ik ben benieuwd wanneer de echte weeen gaan beginnnen. Hopelijk zet het een beetje door.

Groetjes, Marisa

Sorry, ik had niet gezien dat je updates had geplaatst! Enerzijds jammer dat je niet mee kunt doen met het onderzoek (de inleidvariant dan) zeker nu jullie gekozen hadden ervoor te gaan. Maar anderzijds, allerlei kunstverlossingen daar zit je, denk ik, ook niet op te wachten.

Nu al 3 cm ontsluiting, dat  is fors zeg! Dat moet een lekkere opsteker zijn voor je. Ik hoop dat het allemaal snel doorzet en je een goede natuurlijke bevalling doormaakt! Ik denk dat je niet kan wachten al dat vocht kwijt te raken!

Veel succes, ik zal voor je duimen!

Ingeborg
35+6 weken, met lichte voorweeen, zwanger van de tweede

Terug
Bovenaan