voor Marisca

A

Anoniem

Guest
Ik zou als ik jou was maandag of dinsdag nog een keer testen. Ik vind het lastig om dit zo te zeggen, ik had woensdagmiddag om 17.00 uur ook een negatieve test en vanochtend dus positief. Dus alles is ook voor jou nog mogelijk. En binnen die 10 min kun je gewoon aflezen hoor... geen probleem!
Maak je niet al te druk even wachten nog. Genier ondertussen van je weekend ga leuke dingen doen iets wat je gedachten even op iets anders richt.

Gr Miranda

Hoi miranda_25

bedankt voor je reactie.. ik hoopte met deze test wat duidelijkheid te krijgen
maar nu ben ik nog meer onzekerder geworden haha weet nu niet wat ik moet denken
..er was een streepje heel licht wel maar wel een streep...nu is hij heel duidelijk maar
er zijn nu al 30 min voorbij...denk je dat ik straks nog een test kan doen...?

groetjes marisca..

Ik ben nog steeds van mening dat je altijd de eerste urine moet testen... maar je moet zelf weten. Ochtend urine (de allereerste) is de beste dan zit er nog niets anders bij snap je! Maar dat is mijn mening hoor er zullen ook genoeg mensen zeggen testen kan de hele dag, mijn ervaring is zoals je hebt gelezen dat mijn test s'middags negatief was en s'ochtends positief. aan jou de keuze? Laat het me in ieder geval weten, we houden je in de gaten.

Gr Miranda

Oke dan wacht ik tot morgen ochtend..we willen het gewoon heel graag weten
we zijn al een jaar bezig vandaar haha dan word je ongeduldig he..maandag is mijn NOD
is nog lang wachten dat   trek ik echt niet hahahaha
bedankt voor je reacties en ik hou jullie op de hoogte..

groetjes marisca...

hoi miranda..

ik heb vanmorgen een c.b. test gedaan en die was ook positief
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben zwanger!!!!
ik ben op 30 oktober uitgerekend....

en jij...?

groetjes marisca..

Terug
Bovenaan