Voor Mariska 1

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik kwam je ineens weer tegen, dus dacht ik laat ik nog even reageren.

Denk je dat die maansteen er voor heeft gezorgd dat je nu ongi bent geworden of niet?
Ik hoop het want dan zal ie toch werken?

Ik heb nog steeds kramp onder in mijn buik, en sinds gisteren ben ik duizelig de hele dag , witte afscheiding,hmmmmm weer een zwangerschaps kwaal?   Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar is wel moeilijk als je je zo voelt zweven de hele dag!

Ik moet nog even wachten, inderdaad 8 dagen....... aftellen.

Ik  alvast voor je klus tijd!

groetjes Saskia30

hai anomiepje,

En dat zweven heb je nog niet eerder gehad?

Als je dat nog niet eerder gehad hebt, danne............. klinkt het toch wel er naar een eventuele   ..............

En ja over mijn maansteen, ik moet haast wel geloven dat hij werkt anders is het wel heel toevallig.
Maar eigenlijk ben ik veel te nuchter voor zulke dingen en moet ik het dus wel een paar keer zien voor dat ik het met zekerheid kan zeggen.

Ik ben trouwens nog steeds ongie. 6 dagen nu en het is wel minder veel dan de vorige keren. Toen was het echt vreselijk veel. Daaruit blijkt denk ik wel dat mijn lichaam nog steeds bezig is weer normaal te worden.

Eind van deze maand krijg ik een echo om te zien of alles goed werkt, op zich is het wel fijn dat het pas over een paar weken is want dan kunnen ze misscien iets meer zien.

Laat het me weten hè als er nog meer varanderingen zijn   enne nu nog 7 dagen

Groetjes weer van Mariksa

Terug
Bovenaan