voor Mariska

A

Anoniem

Guest
Hoi Mariska

Jij vroeg of je meerder email adressen via msn kunt gebruiken. Ja dat gaat, als je je aanmeld bij msn. Dan zie je onder een balkje, met de tekst: aanmelden met een ander account/emailadres of zoiets.
Hier klik je op, en dan kun je je nieuwe emailadres en code toevoegen en je hier mee aanmelden. Let er wel op dat je onder het kopje extra's onder opties je naam wijzigd die een ander te zien krijgt.

Maar voordat je dit kunt doen, moet je natuurlijk eerst een nieuw email adres aanmaken. Dit kan als je er bij @home nog vrij hebt, of bij www.msn.nl. Hier kun je een gratis hotmail account aanmaken.

Veel suc6

ps laat je het me weten als je me toevoegd. Ik heb namenlijk al 3 keer iets ontvangen, dat iemand mij heeft toegevoegd. Ik ken jullie echte namen echter niet, en weet dan dus ook niet wie dit is. Dus dan annuleer ik.

groetjes Doortje

Hoi Doortje,

Bedankt voor je reaktie ik had je nog niet aangemeld hoor want ik heb pas een nieuwe pc en heb daar nog geen msn op maar als je het leuk vind dan kunnen we dat wel doen.

Op mijn oude pc heb ik wel de vorige versies van msn gehad maar daar liep de pc nog wel eens op vast.
Ooit eens een virus gehad en daarna bleef hij raar doen.

Pas vertelde iemand mij dat je er beter geen msn op kan zetten omdat je daar veel virussen mee binnen krijgt. Weet jij of dat waar is en zo ja dan moet een  goede virusscanner toch voldoende zijn??

Groetjes Mariska

HOI

Ik heb ook gehoord dat je er virussen door kunt krijgen, dit heeft echter meer met je mail te maken dan met msn. Als jij een goede virus scanner hebt, met firewall is niets aan de hand. Deze moet je wel updaten.
Je kunt msn dwnloaden op www.msn.nl dan heb je de nieuwe versie. Als je het hebt hoor ik het wel.

suc6

Enne hoe is het verder nog niets te bespeuren. Hier in ieder geval niet. Moet nog ongeveer 10 dagen tot aan mijn nod. Maar ik voel niets, zal dus wel deze maand niet zo zijn. Nou ja dan gaan we tenslotte pas naar ronde 2, tijd genoeg.

Groetjes Doortje
Jammer he!! hadden we nu in Florida kunnen zitten!!!

Hai die Doortje,

Nou  ik heb de msn erop staan hoor en ik zal je denk ik vanavond proberen toe te voegen.

Ik ben van de week niet aktief geweest hier ivm de onderzoeken en de nodige stress die die onderzoeken weer opleverden en ik heb ook veel moeten werken.
Vandaar dat ik kreeftje helemaal geen fijne vakantie heb kunnen wensen.
maar ik weet zeker dat zij erg gaat genieten. Wel jammer dat wij hier achter moeten blijven. Had een rit in de koffer er graag voor over gehad.

Gelukkig hebben wij hier ook mooi weer dus die belofte heeft ze zeker waar gemaakt.

Wel jammer voor jou dat je mail vriendje zover weg is maar als wij allemaal wat meer mailen dan hoef je haar niet zo te missen en is ze zo weer terug.

Met mij gaat het buiten de onderzoeken om wel aardig. Ik voel me goed en heb nergens last van. Zit op de 23 dag na mijn eerste ongie dag maar ik ben bang dat het wel weer lang gaat duren voor de volgende ongie zich gaat aankondigen.
Stom he in het begin dacht ik het voelt goed nu en ik denk dat ik er nu regelmaat in ga krijgen maar nu de datum dichtbij komt denk ik weer heel anders. Mijn maansteen heb ik nog trouw om dus daar heb ik nog alle hoop op gevestigt maar toch.

Ach je weet zelf hoe het in elkaar steekt dan denk je dit en dan weer dat.
En dat terwijl ik normaal heel nuchter ben.
Zullen toch ook wel de hormonen zijn die normaal door de pil onderdrukt werden.

Nou groetjes maar weer.
Mariksa

Terug
Bovenaan