Voor Marjan1982

A

Anoniem

Guest
Ha Marjan,

Hoe is het met je. Zo ongeveer een week geleden schreef je dat je overtijd was en getest had, maar dat de test negatief was. Hoe is het nu met je?

Groetjes,

Linny

hoi linny

Ik heb ondertussen 6 testen gedaan en allemaal negatief!Ben nog niet ongesteld geworden.

Ik ben 5 mei 1 maand overtijd,volgende week ga ik mijn huisarts bellen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden!
Erg lastig allemaal en ik wordt er erg onzeker van,al heb ik de hoop dat ik zwanger ben al verloren!

En hoe is het met jou??

liefs marjan

Ha Marjan,

Wat raar zeg? Hoelang zijn jullie al bezig en hoe was je cyclus hiervoor? Ben benieuwd wat de HA ervan zegt!

Wij zijn inmiddels op weg voor ronde 5, deze en volgende week heb ik mijn vruchtbare periode. Ik ben vorige week 2 dagen te vroeg ongi geworden, terwijl m'n cyclus normaal erg regelmatig is. Ik heb de dag voor ik ongi werd een zwangerschapstest gedaan omdat ik verschijnselen van een zwangerschap had. Deze was positief, de dag erna werd ik ongi. Het was waarschijnlijk een zeer vroege miskraam.

Het gevoel dat ik erover heb ik heel dubbel. Ik voel me er wel rot over, maar als ik niet had getest had ik het niet eens geweten. Aan de andere kant krijg ik weer wat hoop, ik weet nu wel wat meer dat ik zwanger zou kunnen worden, daar ga je na een langere periode ook wel over twijfelen. 'k Weet nu in ieder geval wel dat ik niet meer voor m'n NOD ga testen.

Heel veel succes en sterkte bij de HA. Ik denk aan je!

Liefs,
Linny

hoi linny

Ben ik net toch ongesteld geworden!!na bijna een maand overtijd te zijn geweest!heb denk  een maandje overgeslagen!

We gaan na de ongesteldheid ronde 4 in!heb sinds 3 maanden een regelmatige cyclus( dat dacht ik) dus we gaan over een paar dagen weer klussen!

zit eraan te denken om te beginnen met temperaturen,zodat er misschien meer duidelijkheid is wanneer mijn eisprong is.
Temperatuur jij ook of gebruik je ovulatie testen?

Wel rot voor je dat je waarschijnlijk miskraam heb gehad!

we gaan weer vrolijk verder en hopen dat het snel raak is!!!

liefs marjan

Ha Marjan!

Je bent wel blij zeker dat je toch ongesteld bent geworden! Je gaat na zo'n lange tijd toch wel aan je lichaam twijfelen denk ik. We gaan inderdaad  met goede moed op voor de volgende ronde!

Ik heb 24 mei m'n NOD, we zitten nu dus in de klusperiode. Is wel een leuke periode vind ik, die laatste weken is het afwachten zo erg.
Ik ben sinds vorige maand aan het temperaturen, er is alleen nog geen pijl op te trekken, de temperatuur varieerde heel erg en ik had niet echt een lage eerste helft en hogere tweede helft van de maand.

Ik ga vanaf morgen ook ovulatietesten gebruiken. Ik wil graag weten of er wel een eisprong plaatsvindt. Klussen doen we toch al om de dag gedurende twee weken, dus we gaan daar dan niet echt anders mee om.

En jij, ben jij al wat aan het dokteren?

Liefs,
Linny

hoi linny

Ik ben nog niet aan het dokteren!
Ben wel van plan om te gaan temperaturen,als dat niet gaat ga ik ook ovulatietesten kopen!Koop jij ze van internet(zwangerschapstesten.nu?) of in de winkel?

liefs mar

Terug
Bovenaan