Voor Marjon

Hoi lieve meid,

Morgen zou je uitgerekend zijn en graag wil ik jou en Wil  heel veel sterkte wensen met hetgeen jullie morgen waarschijnlijk gaan doen, want dat lijkt me het moeilijkste wat er is.

Ik denk aan je.

Ariane

Dag lieve dames!

Dank jullie voor de lieve woorden. Het viel wel mee gisteren, gelukkig. We zijn bij het grafje gaan kijken, voor het eerst sinds 21 september. Als je het niet weet, zie je aan niets dat er een kindje van 15 weken begraven ligt aan de voet van een grote eik. En dat is maar beter ook.

Het was heel mooi, de boomtakken hebben knopjes, de vogeltjes fluiten en de rodondendron waar ons Marijntje onder ligt heeft al bloemknoppen.  Precies zoals ik me een half jaar geleden had voorgesteld.

Het voelt een beetje als een afsluiting. We waren wel verdrietig, maar meer op een mooie manier dan een trieste. De zwangerschap ligt niet meer zo als een schaduw over me heen. Ik hoop dat ik me deze lente weer echt goed ga voelen. Ik moet mijn leven weer oppikken, en dat valt niet mee. Maar ik heb er nu in ieder geval wel weer zin in, dat is heel wat!

Liefs,
Marjon

Terug
Bovenaan