Voor Marloes

A

Anoniem

Guest
Hoi Marloes,

Nou ontzettend bedankt voo je tip. Ik heb dus de afgelopen dagen met Wieteke geoefend op het rollen zoals jij beschreven had. En het is echt ongelooflijk, maar vandaag lag ze opeens op haar buik en even later opeens weer op haar rug. Ze kan het dus eindelijk. Later heeft ze het nog één keer gedaan, van rug naar buik.
We weten nu dus dat ze het kan en ik was zoooooooo trots op haar. Net voor ze 8 maanden is (morgen dus) kan ze rollen. Nu moet ze het nog wel flink oefenen want het lukt haar nog niet altijd, maar ze kan het in ieder geval wel.
Bedankt voor de tip. Als je nog eens iets hebt...............

Groetjes,
Geeske mv Wieteke (15-09-2006)

Hoi Geeske!

Super zeg! Ben blij dat de tips gewerkt hebben! En nu gaat het snel hoor, want nu kruipt Marly al bijna, terwijl ze dus een paar weekjes geleden nog stil op haar rug lag... echt een verschil!!

Veel plezier!
Groetjes, Marloes.

Hoi Marloes,

Nou, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor Wieteke kruipt.. Voorlopig moet ze nog maar even oefenen met rollen, want sinds gisterochtend heeft ze het niet meer gedaan. Mijn man heeft het nog niet gezien dat ze kan rollen.
Ze doet wel haar best hoor, maar vandaag lukte het laatste zetje even niet meer.
Nou ja, morgen weer een kans.
En dan....op naar het kruipen. Lijkt me leuk. We zijn alvast begonnen met de traphekjes.

Groetjes,
Geeske mv Wieteke.

Terug
Bovenaan