Voor Marloes

A

Anoniem

Guest
Hoi Marloes,

Allereerst mijn verontschuldiging voor het feit dat ik je een ander kind had gegeven. Ik zat met het intypen al ontzettend te twijfelen.

Verder vraag ik me af hoe het nu met je gaat. Voel je je al weer wat beter en slaan de medicijnen ook al aan. Ik hoop het.

Groetjes
Inge

Hoi,

je zat er niet zo ver naast hoor want mijn middelste zoon heet Rick. Alleen die is al vijf, dus daar was de foto niet van.

het gaat hier met vallen en opstaan. gisteren was ik niet vooruit te branden en zag overal tegenop. Heb er heel de dag tegenaan gehikt om een pan macaroni klaar te maken sávonds. Hoe maf kan een mens zijn. En vandaag stuiter ik door het leven.

Groetjes van Marloes

Hoi

Gelukkig heb ik je niet te veel berekend. Wat je zegt herken en dat is ook het lastige dat je je de enige dag het liefst de hele dag in je bed verstopt en de andere dag te veel energie lijkt te hebben. Mij is toen geadviseerd om er maar gewoon aan toe te geven en de dagen dat het wat minder gaat gewoon maar te doen wat echt noodzakelijk is en de andere dag dan extra te doen.

Ik hoop dat je je snel steeds beter gaat voelen en je zult zien dat de dagen zoals vandaag steeds meer gaan overheersen. Helaas komen er ook nog steeds bij mij slechte dagen voor maar meestal kan ik dat dan wel herleiden. Bij mij gaat het deze week ook wat slecht maar mijn man zit al drie dagen voor zijn werk in Delft en slaapt daar dan ook. Als het goed is komt hij vanavond weer thuis.

Fijn om te horen dat het met jou ook langzaam weer beter gaat. En stuiter maar lekker vandaag en probeer ook aan jezelf toe te komen voor zover dat lukt met drie kinderen.

Groetjes
Inge

Hoi,

ik heb het geluk dat mijn man echt heel veel mee helpt. Hij strijkt en doet zoveel mogelijk de afwas en als hij nog tijd heeft maakt hij schoon in huis.

Ik ben weer bezig met mijn hobby scrappen, want daarin kan ik me echt uitleven. Dat blijf ik leuk vinden om te doen en ik vind het fantastisch om het resultaat later nog terug te zien en ook de kinderen vinden het leuk om mijn creaties te bekijken.

Verder leef ik maar bij de dag. Dat maakt het voor mezelf het makkelijkst.

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

Mooi dat jij ook een man hebt die zoveel meehelpt. Mijn man doet ook zonder mokken eigenlijk alles in huis. Alleen strijken niet maar goed, verder wel alles.

Het is inderdaad het best om gewoon met de dag te leven. Dat deed ik ook heel erg. En scrappen is erg leuk. Mijn moeder doet het ook veel. Ik gun me daar niet de tijd voor maar ik lees weer erg graag dus dat is ook goed.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan