voor Marmotje en anderen

A

Anoniem

Guest
Hallo Marmotje, ik heb vanmogen getest (was 7 dagen over tijd)en de test was positief! Ik kan het nu nog niet geloven en zit te wachten tot het misgaat... Lekker negatief he? Ik hoop dat de rose wolk snel komt. Morgen de verloskundige maar eens bellen om een afspraak te maken, als ik meer duidelijkheid heb durf ik het meer te geloven. Vooral omdat ik de eerste keer een lichte streep had en na 10 dagen ongi werd. Nu was de streep wel duidelijker, maar het maakt me toch onzeker...

Ik zal voor je duimen en hoop dat we samen naar het volgende forum kunnen...

Groetjes Lotte

Hi Lotte,

Gefeliciteerd meid!!

Echt kei gaaf voor je!!!!!!!!

Ga er samen goed van genieten he!!

Liefs Flower

Hey Lotte!

Van harte!!!!!! Die roze wolk zal zo wel komen...geniet ervan!

Liefs,

Ginger

Ik hoop van harte dat alles goed blijft gaan deze keer!
Gefeliciteerd hoor!!

Hoi lotte,

Van Harte gefeliciteerd!!!!
En geniet ervan.

Liefs Niempie

Van harte gefeliciteerd!!!! helaas ga ik niet mee naar het volgende forum gister zijn alsnog de rode duivels gekomen. maar.....ik ga TROUWEN!! weer iets anders maarre mijn vriend zei tegen mij dat het wel goed was om aan iets anders te denken, dus heeft hij mij ten huwelijk gevraagd. Hij vond dat we er allebei te veel mee bezig waren en wou toch ook wel trouwen (lief).
Wij gaan pas juni 2005 trouwen dus blijft het nog even afwachten of ik met een dikke buik trouw of niet. Hij wou wel proberen om door te gaan met kinderen krijgen en of dat nou wel of niet goed uitkomt een zwanger bruid vond hij ook wel leuk. Dus afwachten maar.

Ik vind het echt super voor jou, geniet ervan en die roze wolk komt echt wel hoor.

Lief Marmotje

Terug
Bovenaan