VOOR MATAHARIE

A

Anoniem

Guest
hey mataharie we hebben bijna dezelfde nod dag
en de sympthomen die jij heb   heb ik ook   wanneer ben je voor het laatst ongesteld ? ik op 1 january . laat je me iets weten?

hoi lieve jantje,

Ik ben dus matahari, 29 jaar.
Maar mijn nod is 28-jan. Mijn laatste menstruatie was 31-dec.
Ik hoop voor jou dat het deze keer echt raak is. Ik las in het bericht waar jij je voorstelt dat je al zo lang bezig bent. vreselijk voor je. Je bent vast een heel geduldig type.
die verschijnsen die jij en ik hebben lijken verdacht veel op zwangerschap. IIk ben nu in de 4e ronde, maar heb nog niet 1 x zere borsten gehad, en die menstruatie krampen ook niet. En jij? die dingen die je voeld, zijn die nieuw voor je of heeft je lichaam je wel eens eerder voor de gek gehouden?

Ik moet zeggen dat ik een zeer ongeduldig type ben, en dat ik mezelf zowat vast moet ketenen om niet alvast te testen...

liefs matahari

ja zoals je zei mijn lichamm heeft me zo vaak voor de gek gehouden . ik ben inderdaad een type die veel geduld heb maar ik mot ook zeggen dat bang ben om naar de dokter te gaan ik ben bang dat er straks iets mis is snap je? bij de eerste ging het binnen 4 maanden al   en nu wil het niet lukken ik wordt wel gek van weet je . en trouwens ben je voor de eerste bezig? ik doe voor jo duimen dat het raak is en wil jij ook voor mij duimen ? en iedereen die deze bericht leest? dankjewel alvast.

groetjes,
jantje

hoi jantje

Ik ben bezig voor een eerste kindje. Daarom ook extra spannend.
Maar je zou juist zeggen als je al een kindje hebt, dat er lichamelijk niets aan de hand is.

en natuurlijk duim ik ook voor jou
xmatahari

quote: matahari reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-01-2006 12:21:58'));

hoi lieve jantje,

Ik ben dus matahari, 29 jaar.
Maar mijn nod is 28-jan. Mijn laatste menstruatie was 31-dec.
Ik hoop voor jou dat het deze keer echt raak is. Ik las in het bericht waar jij je voorstelt dat je al zo lang bezig bent. vreselijk voor je. Je bent vast een heel geduldig type.
die verschijnsen die jij en ik hebben lijken verdacht veel op zwangerschap. IIk ben nu in de 4e ronde, maar heb nog niet 1 x zere borsten gehad, en die menstruatie krampen ook niet. En jij? die dingen die je voeld, zijn die nieuw voor je of heeft je lichaam je wel eens eerder voor de gek gehouden?

Ik moet zeggen dat ik een zeer ongeduldig type ben, en dat ik mezelf zowat vast moet ketenen om niet alvast te testen...

liefs matahari

He Matahari,

Wij lijken wel erg op elkaar. Ten eerste heten wij volgens mij hetzelfde (ik zag laatst op een ander forum dat je per ongeluk  met Matahari ondertekende terwijl je daar anders heet en de combinatie met die naam verraadt het een beetje volgens mij   ). En ten tweede ik ben ook 29 jaar en ook bezig met eerste kindje, maar dan eerste poging en mijn laatste menstruatie was 30 december en zou morgen mijn nod moeten hebben. Toevallig of niet??

Ik heb vanochtend ook al een berichtje gepost onder jouw  topic van "NOD dit weekend". Ik  zit nu een beetje ziek op de bank te liggen (verkoudheid), dus zit maar een beetje met de laptop op schoot ongeduldig te wezen en het internet af te struinen. Heb al een hele planning in mijn hoofd: als die RD dit weekend niet op komen zetten ga ik woensdag testen (zie mijn posting bij het andere topic). Is het raak dan ga in donderdag de hele dag winkelen en mezelf lekker verwennen. Indien mis dan ga ik hetzelfde doen, maar dan om mezelf te troosten    hihi.

Hopelijk heeft mijn verkoudheid geen invloed op het zwanger-worden c.q. zijn. Heeft iemand daar ervaring mee??

Ik ben zelfs al zo ongeduldig dat ik de babykamer al ontworpen heb (commode is al geschilderd , kozijnen ook al). Erg hè? Kan het niet loslaten, wat jij?

Nou tot forums!

Groetjes,

Tammy

hoi tammy,

Ik kom net uit mijn avonddienst, dus vandaar dat ik zo laat reageer.
Haha, wat leuk idd, wij lijken echt op elkaar. Dat van die naam klopt. De leeftijd klopt. De NOD klopt. Misschien wonen we ook nog in de zelfde woonplaats, Of zelfs de zelfde straat (haha, geintje).
Nou ik heb nog net niet zoals jij een baby kamer ingericht, maar ben weel zeeeéér ongeduldig. Ik test dan ook op de dag van mijn NOD. Zaterdag dus... SPANNEND...
Het liefst had ik het al gedaan, maar ik vind het leuker om het zaterdag te doen, dan is vriendlief thuis (maar ligt dan w.s nog te slapen). En als de test dan positief is, ga ik snel naar dorp om een baby cadootje te halen, een speen of een rompertje ofzo. Lekker burgelijk. En als ik thuis kom spring ik bovem op hem, met de test en het kado. Hij gelooft zijn ogen niet, wedden?
zo, eer genoeg getypt voor vandaag. Tot snel...

Liefs Marahari (zo noemde mijn vader me vroeger altijd)

Hoi Marahari,

Nou, ik hoop nu voor je dat we niet meer op elkaar lijken, want volgens mij heb ik die verdraaide rooie krengen op bezoek!

Had net flink wat  roodbruine afscheiding (sorry voor de onsmakelijkheid) dus dat wordt volgende week shoppen om me te troosten!!

Gek he, als ik  pak 'm beet 10 jaar geleden  8 keer (yep, ik heb ze geteld...) onbeschermd seks had gehad was ik zeker weten zwanger geweest. Maar ja, het was ook te mooi om waar te zijn, gelijk de eerste keer raak.

Ergens hoop ik nog dat het een soort innestelingsbloed is, maar ik weet niet of dat in dit stadium nog mogelijk is (vandaag is dag 28 van mijn cyclus). Iemand???

Ik hoop voor jou dat je morgen iig niet ongesteld wordt. Hou je me op de hoogte?

Good luck,

Tammy

Hoi Marahari,

Nou, ik hoop nu voor je dat we niet meer op elkaar lijken, want volgens mij heb ik die verdraaide rooie krengen op bezoek!

Had net flink wat  roodbruine afscheiding (sorry voor de onsmakelijkheid) dus dat wordt volgende week shoppen om me te troosten!!

Gek he, als ik  pak 'm beet 10 jaar geleden  8 keer (yep, ik heb ze geteld...) onbeschermd seks had gehad was ik zeker weten zwanger geweest. Maar ja, het was ook te mooi om waar te zijn, gelijk de eerste keer raak.

Ergens hoop ik nog dat het een soort innestelingsbloed is, maar ik weet niet of dat in dit stadium nog mogelijk is (vandaag is dag 28 van mijn cyclus). Iemand???

Ik hoop voor jou dat je morgen iig niet ongesteld wordt. Hou je me op de hoogte?

Good luck,

Tammy

Terug
Bovenaan