quote: matahari reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-01-2006 12:21:58&apos

);
hoi lieve jantje,
Ik ben dus matahari, 29 jaar.
Maar mijn nod is 28-jan. Mijn laatste menstruatie was 31-dec.
Ik hoop voor jou dat het deze keer echt raak is. Ik las in het bericht waar jij je voorstelt dat je al zo lang bezig bent. vreselijk voor je. Je bent vast een heel geduldig type.
die verschijnsen die jij en ik hebben lijken verdacht veel op zwangerschap. IIk ben nu in de 4e ronde, maar heb nog niet 1 x zere borsten gehad, en die menstruatie krampen ook niet. En jij? die dingen die je voeld, zijn die nieuw voor je of heeft je lichaam je wel eens eerder voor de gek gehouden?
Ik moet zeggen dat ik een zeer ongeduldig type ben, en dat ik mezelf zowat vast moet ketenen om niet alvast te testen...
liefs matahari
He Matahari,
Wij lijken wel erg op elkaar. Ten eerste heten wij volgens mij hetzelfde (ik zag laatst op een ander forum dat je per ongeluk met Matahari ondertekende terwijl je daar anders heet en de combinatie met die naam verraadt het een beetje volgens mij ). En ten tweede ik ben ook 29 jaar en ook bezig met eerste kindje, maar dan eerste poging en mijn laatste menstruatie was 30 december en zou morgen mijn nod moeten hebben. Toevallig of niet??
Ik heb vanochtend ook al een berichtje gepost onder jouw topic van "NOD dit weekend". Ik zit nu een beetje ziek op de bank te liggen (verkoudheid), dus zit maar een beetje met de laptop op schoot ongeduldig te wezen en het internet af te struinen. Heb al een hele planning in mijn hoofd: als die RD dit weekend niet op komen zetten ga ik woensdag testen (zie mijn posting bij het andere topic). Is het raak dan ga in donderdag de hele dag winkelen en mezelf lekker verwennen. Indien mis dan ga ik hetzelfde doen, maar dan om mezelf te troosten hihi.
Hopelijk heeft mijn verkoudheid geen invloed op het zwanger-worden c.q. zijn. Heeft iemand daar ervaring mee??
Ik ben zelfs al zo ongeduldig dat ik de babykamer al ontworpen heb (commode is al geschilderd , kozijnen ook al). Erg hè? Kan het niet loslaten, wat jij?
Nou tot forums!
Groetjes,
Tammy