Voor Maui en Barrel

A

Anoniem

Guest
Hoi! Heb het de afgelopen tijd nogal druk gehad dus niet meer veel op het forum geweest. Nu las ik net over jullie onder een ander topic en ik dacht ik zal even laten weten hoe het met me gaat. Ik ben nu 6 wk en 2 dg zwanger. Alles gaat goed al ben ik af en toe wel behoorlijk misselijk, vooral afgelopen week met het warme weer. Maar goed, dat hoort erbij en ik weet waar ik het voor doe. Vind het nog wel steeds heel spannend allemaal hoor, vooral de eerste week had ik dat heel erg. Moest toen heel erg wennen aan het idee dat ik echt zwanger was. Intussen ben ik daar wel aan gewend en heb dan ook al helemaal zin om straks allemaal van dat kleine babyspul te kunnen kopen.
Ik hoop heel erg voor jullie dat het snel raak zal zijn, liefs natuurlijk deze maand nog !
Zal dit forum goed in de gaten houden  en hoop nog wat van jullie te horen. Ik begin alvast maar met duimen.

veel liefs Bobet

he bobet! Wat lief dat je even een bericht hebt achtergelaten voor ons!
Vind het echt erg leuk voor je en ik hoop je snel te mogen volgen. Ik heb er tot nu toe een goed gevoel over voor deze maand!

Ik houd je op de hoogte.

Geniet lekker van je zwangerschap! Weet je al wanneer je een echo krijgt?

Groetjes

ha Bobet,

Ik was me inderdaad al af aan het vragen hoe het met je zou gaan. Lijkt me ook spannend en onwerkelijk die eerste weken als nog niemand het ziet en misschien niemand het weet...
Erg leuk dat je een berichtje plaatst. Ik heb laats rondgekeken op het zwanger forum op zoek naar jou, maar ik kon je niet vinden.
Elke maand is weer spannend en het is leuk dat ik weer af kan gaan tellen samen met Barrel en de rest van de meiden. Ik hoop dat we je met z'n allen snel zullen volgen.
Ik hoor graag hoe het je is verlopen bij de eerste echo. Geniet ervan en tot de volgende keer!!!
groetjes Maui

Terug
Bovenaan