Voor Maui...

A

Anoniem

Guest
Hé Maui! Hoe is het met je? Je nod schiet al op he... merk je al wat???

Ik duim heel hard voor je.

Groetjes Barrel

hoi barrel ,
leuk dat het goed met je gaat meid, geniet er maar lekker van
ik reageer even wanr denk dat je meer kans maakt op de chat van de klusbus
daar zie ik maui geregeld we zijn met n aantal mensen niet zo heel vaak meer hier te vinden dus hoop dat jij haar daar ook een keer treft!!
misschien tot daar he!!
veel liefs tamaar

heee barrel,

leuk dat je aan me denkt... ja, maandag is mijn nod. Maar ik voel niets anders dan anders. Zoals tamaar al schreef, ben ik nu meestal te vinden op de klusbus. Erg gezellig daar.
ik heb bij BARREL...WAAR BEN JE??? nog een paar keer gereageerd...
Ik kom af en toe nog even hier kijken of er nieuws van jou is (en bobet natuurlijk) Ik hou je op de hoogte hoor!!!!
Hoe gaat het met jou? Al kwaaltjes en zo?
Laat gauw weer wat van je horen hoor!!!!
Geniet van je zwangerschap en tot snel...

Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel liefs van Maui

En? En? En? Ik heb heel hard voor je geduimd Maui...

Liefs Barrel

He Barrel,

Spannend, spannend, spannend....nog geen duivels te zien hier...
We wachten dus maar gewoon af...
Lief dat je voor me doet duimen.
Ik laat je gauw weten als ik meer weet.

Heel veel liefs van maui

Hee Maui, wat is dit spannend!!! Hoop heel erg voor je dat de rode duivels nog steeds niet zijn gekomen! Kan je het wachten een beetje volhouden?? Ik zal heel hard voor je duimen dat de duivels echt weg zullen blijven en dat jij ook hartstikke zwanger bent.

Barrel, hoe gaat het met jou? Alles nog steeds goed hoop ik? Heb je al een afspraak gemaakt bij een verloskundige?

Hier alles nog altijd prima, ben alweer  bijna 18 weken. Af en toe denk ik de baby al een beetje te voelen. Ik twijfel zelf nog weleens of het de baby wel is maar volgens de verloskundige is het hem of haar echt. Voelt echt heel bijzonder. Over dik twee weken krijg ik de 20 weken echo. Toch wel spannend hoor, laten we hopen dat alles er goed uit ziet... Het geslacht willen we denk ik nog niet weten al ben ik wel heel erg nieuwsgierig!
Meiden, ik blijf jullie hier in de gaten houden!!!!!

Veel liefs Bobet

hee meiden...

Ik ben zwanger!!!!!!!!!!! dank jullie wel dat jullie aan me gedacht hebben. Heb net getest. Twee testen hihi...kon het niet geloven...Had me een beetje op nega ingesteld denk ik.

ben zo blij.....
maar waar blijven we nou contact houden?
Tot snel!!!!

heel veel liefs van Maui

Terug
Bovenaan