voor Max955..

A

Anoniem

Guest

Hoi,

Las net dat je uit Bergambacht komt.. mooi dorpje!!
Heb er "ooit" een vriendje gehad die ik nu heb "verdrongen" zeg maar hahaha..

Maar je kunt er zo lekker langs de Lek rijden over de dijk richting schoonhoven etc. Vond het qua omgeving echt erg mooi!! Ook dat water overal..

Wilde ik effe kwijt

Esmé mv Kay

Hoi hoi,

Jeetje een topic voor mij, schrok er gewoon van hahaha. Wat toevallig dat je ex hier vandaan komt.
Ik woon idd in Bergambacht, kom zelf uit Gouda. Maar ben toen samen gaan wonen in Bergambacht, omdat mijn man hier vandaan komt. Was wel ff wennen, maar zou nu voor geen goud terug willen. Het is zeker mooi hier, fiets ook graag met me dochter langs de dijk.  Woon je hier in de buurt?

Groetjes Yvette

Nee,.. Kom eigenlijk uit Venlo, vriend komt uit Delft dus zijn er tussenin gaan wonen.. Woon nu dus sinds 3 jaar in Breda.. En bevalt Super!!

Maar Bergambacht is wel een héél erg gelovig dorp hè,.. Enne..  Lekkere bakker hebben ze er in het dorp hihi..

Haai,

Ja klopt het is best een gelovig dorp. Zitten 3 kerken van licht gelovig tot heel zwaar zeg maar. Ben er in alle 3 nog nooit geweest. Maar voor de rest is het heerlijk wonen hier, stuk rustiger dan in Gouda. Breda kom ik ook nog weleens, ga er graag shoppen.

Groetjes Yvette

Terug
Bovenaan