voor mayo,tessje,tijs en sept 16

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,
Wil even zeggen dat ik  heel veel  aan jullie denk!!!!! jeetje!!
En maar wachtennnnnnnn!!!
Dan denk ik wat ben ik dan een zeurpiet zeg,word al gek met mijn 5 dagen over tijd,pppfffff!!
Maar ik blijf voor jullie duimen echt waar!!!

Heel erg veel succes en dat het er gauw van mag komen he dames!! kop op he!!

Groetjes wendy

hee wendy
wat leuk een berichtje voor mij en de rest!!!
nou dit is dag 41 dus tja ik weet het niet meer. ik ben toch maar gaan tempen ook al is het aan de achterkant van de cyclus. heb eerst 3 dagen een temp van 37,2 gehad en vandaag een temp van 37,0. ik verwacht ook wel ongi te worden maar ja,,,,,,,,, laat ze ver****rie dan snel komen.
komend weekend heb ik een familieweekend, als ik niet drink dan weten er een aantal genoeg ook al heb ik niks!!!!! verteld. dus als ik ongi ben dan kan ik lekker wat wijntjes mee tutten ipv 1tje. niet dat dat erg is dat ik niet kan drinken maar ik wil gewoon niet dat ze het weten dat we bezig zijn. en ik heb toch al van die nnieuwsgierige schoonzussen.....
 nou we wachten maar af!!!!!!!!!!!!!!!! ohwwwww ik hoop dat het snel komt. de cyclusbanner van babybrabbel is gewoon gestopt.hij geet wel aan 11 dagen overtijd maar dat duiveltje gaat niet meer verder....
ook niet echt bemoedigend....
nou genoeg geklaag... ik ga eten want heb vanavond nog tienminutengesprekken !!!!!!
jawel een echte juf dus.
meiden groetjes enne veel succes.

wendy hou vol misschien kan het nog bij je, je weet maar nooit!!!!!!!!!!
ik duim voor je.
groetjes mayo

Hoi allemaal,

Nou count me in to! ik zit nu op dag 46 en in geen velden of wegen ook maar iets te bekennen wat duidt op een ongi of een zwangerschap.... zucht....
Ik twijfel een beetje wat ik nu moet doen,nog maar een test ertegenaan gooien of naar de dokter gaan? (dat laatste zie ik eigenlijk nog niet zo zitten)
Mayo, hoe gaat het met jou? Wat doe jij?

He wat leuk een berichtje.
Vandaag dag 79 en nog niets te bekennen. Gek word ik er van.
Gisteren ben ik wel naar de dokter geweest, ik moest toch langs voor een uitstrijkje, dus heb ik het maat ter sprake gebracht.  Eigenlijk had ik het al verwacht, maar ze gaf aan dat het normaal was dat je lichaam een half jaar moet ontpillen. Als er na een half jaar nog niets te zien is mocht ik weer langs komen. Dat duurt nog 101 dagen pfffffff. Ikhoop dat er voor die tijd wel ongesteld ben. Ze  adviseerde mij wel aan om ongeveer om de 6 weken een test te doen, mocht ik zowaar een ei-sprong krijgen en het is "raak" dan weet ik wel ongeveer hoe oud het  is. Voor de rest zag ik er goed uit van binnen . Dat is ook wel fijn om te weten. En ik voel nog steeds dat ze met die eendebek daar heeft gezeten. Mijn baarmoeder is erg aanwezig vandaag.

Heel veel succes allemaal...ooit worden we wel ongesteld (hoop ik).

Groetjes

Hoi Wendy!

Wat lief dat je een berichtje achterlaat voor ons!

Voor jou is het niet minder erg, hoor. Je ervaart het vast net zo erg als wij doen....ik hoop voor je dat je snel iets weet en ik hoop natuurlijk dat je positief nieuws brengt!

Tja, ik moet nog even wachten. Ik heb geen idee wat mijn lichaam deze tweede ronde gaat doen. Ik hoop ergens dat het vorige maand een foutje was ofzo :) Maar ja, ik probeer mezelf ook maar niet voor de gek te houden....

Succes!!!!! Ik duim voor je!

Groetjes, Tessje.

dag dames

nou ik voel me toch echt wel een beetje een buitenbeentje worden. de een na de ander wordt zwanger maar ja ik mag nog niet klagen , dit is ronde 2 wel een lange ronde maar ja blijft ronde 2 he,

Mirjam nou ik denk ook wel dat ik ongi wordt maar ik test toch maar vrijdag. de laaste keer heb ik me voorgenomen. dan zijn de testen weer op dus dat is makkelijk. tja en de dokter..... ik heb net het voorgaande berichtje gelezen van sept en tijs..... dus ik vrees dat we ook worden terug gestuurd. maar ja ik wacht maar af,

ik heb goede hoop dat ik ongi wordt mijn temp was vanochtend 0,2 graden lager. ipv 37,2 maar 37,0. nu zegt dat niks maar op babybrabbel staat dat je ongi wordt als je temp onder 37 graden zakt!!!!!!!!!!!!!!!!!! nooit gedacht dat je daar zo blij mee kan zijn, dus miss. morgenochtend een lagere temp.

aan de andere kant miss tienminutengesprek stress en dat daar je temp van daalt, slecht slapen enne............................ ahg ik kan nog wel tien redenen verzinnen voor dat stijgen en dalen maar de enige manier is wachten wachten wachten tot je een ons weegt en dat kan bij mij heeel lang duren (78 kilo schoon aan de haak hahahaha).

sept en tijs tjee dat schiet allemaal niet op bij jullie. dat die ha niet mee werken zeg ver***** dat is toch geen doen hoor. vervelend die eendenbek. dat het dan rommeld dat kan ik me helemaal voorstellen.............

enne tess........... hopen op een normale cyclus........... duim duim duim!!!!!!!!!!

meiden allemaal weer de groeten en tot snel weer
marjolein

Terug
Bovenaan