Voor mazzaron/martine

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Bedankt voor je reactie dat van de test is idd erg vreemd ze maken hem dan gewoon weer ziek.
Waar had jij dit gelezen?
Ook vervelend dat jij hier ook last van hebt, maar gelukkig idd niet zo heel erg!
Ben wel op het november forum geweest daar staat mijn verhaal bij bevallen!
Maar denk idd nog niemand gelezen, want ik had nog geen reactie's gehad.

Maar hoe gaat het allemaal bij jouw?
Alles goed met jouw en de kleine?

Spreek je snel weer op het forum.

gr kim

Hai Kim

Nou ik ben vandaag bij het cb geweest en ook mijn kleine man ontkomt niet aan de provocatie-test, waarom?
Het is een test om werkelijk uit te sluiten of je kleine man werkelijk de koemelk allergie heeft dit is bij mij ivm de vergoeding van de voeding van je ziektekosten verzekeraar.
Ik ben gelijk naar mn huisarts gegaan en ik vind het dus ook zielig, vooral omdat het nu zo goed gaat..

Mijn huisarts vertelde mij dat we 1 dag de gewone voeding toedienen en zodra hij ook maar meer huilt niet slaapt en onrustig is moet ik dat melden, dit is dus de indicatie die nodig is omdat veel mensen in het verleden bij het kleinste krampje, pukkeltje of diaree er maar vanuit ging dat het koemelk allergie was en dus vergoeding aanvroeg...

Zo zie je maar weer dat altijd de goede onder de slechte moeten ontgelden...Ik drijf het zelf niet tot het uiterste hoor, zodra hij ook maar anders is dan gewoon dan stop ik met de gewone voeding, misschien groeit hij er met de tijd wel overheen en hebben we geluk, op latere leeftijd zal je het toch weer moeten doen die test maar dan is hij ouder en is het toch anders dan herken je zijn huilen en buien nog beter dan nu...

Ik had de informatie op http://www.babyallergie.nl/koemelkallergie.htm  gevonden en je hebt nog heel wat forums maar die ben ik ff kwijt, typ provocatie test in   bij de google en je vind er een hele reeks.

Momenteel gaat het goed met mn mannetje hoor, het enige waar ik nog best druk mee ben is de exceem die is moeilijk te stoppen, zit nog in de darmen nu heb ik van iemand nog iets gehoord maar dat moet ik opzoeken, dat zou een soort vsm middel zijn die de darmen dus reinigen, want exceem blijkt een reactie van de darmen te zijn die dus reageren op voedsel...

Hoe is het bij jullie?
is de diaree helemaal weg?
Word nu eindelijk weer wat compacte ontlasting is nog best wel een tijdje waterig geweest...
We houden elkaar mooi op de hoogte

Ik zie je op het forum
liefs Martine

Terug
Bovenaan