Voor Mella Bella

A

Anoniem

Guest
Hee Mella!

Jij ook alweer die klote duivels!!! Ik dacht de afgelopen dagen nog aan je...
En jij ook na 2 dagen overtijd he! Ik dus ook. Niet woensdag maar vrijdag....
Ga je toch altijd weer net wat meer hopen...

Ik  ben even niet zo actief meer...maar ik zat wel veel aan jou en de anderen te denken.
Ik hoopte dat ze niet zouden komen bij je....

Maargoed dus ook bij jou heeft het weer toegeslagen....
Nou aan de ene kant ook wel gezellig gaan we samen weer door naar een nieuwe ronde.
Lieve meid..ik zeg het nu ook tegen jou: Kop op! We slaan ons er weer door heen!Dikke knuffel Linnepinnie

Hoi Lieve Linnepinnie!

Wat lief, n berichtje speciaal voor mij...Altijd fijn!! Hier gaat t op zich wel...was er al vanuit gegaan (wel geleerd na vorige ronde), dan kon t alleen maar meevallen. 'Gelukkig' is t maar 2 dg overtijd ipv meer...

Idd saampjes naar de volgende ronde..Ik ga nog ff wat extra duimen, misschien dat we volgende ronde dan saampjes raakhebben! Laten we t hopen..

Hoe is t verder met je? Ik snap dat je wat afstand neemt..misschien ook wel ff lekker..Ik denk ook beetje..aan t eind vd ronde gaat t wel, maar als de duivels er net zijn, vind ik t altijd erg moeilijk te lezen als andere zwanger raken..

Jij ook:kop op he?! We gaan ervoor...take care!

Dikke Kus van Mel

Hee lieve Mel!!

Ik snap je helemaal!
En ja vooral als je net de rode duivels hebt gekregen is het erg moeilijk.
En nu waren er ook zoveel tegelijk ineens zwanger....
Dan baal je gewoon....dan denk je waarom nou zij wel en ik niet....
Maar uiteraard zijn we wel heel blij voor ze maar het blijft voor ons erg moeilijk.
Heb jij trouwens email?
Kan ik jou misschien beter volgen...
Als het je leuk lijkt hoor!?
Dan gaan we gzellie samen door naar onze volgende ronde...en ons best blijven we doen he!

Dikke dikke knuffel van mij!

Tuurlijk gezellig...kunnen we elkaar er doorheen slepen, net zolang tot ook wij n wondertje in onze buik krijgen!

Mn email: melanie_ve@hotmail.com

xx

Gezellig meid!!
Dat gaan we doen!!
Ik ga jou een email sturen dan krijg je op die manier ook mijn emailadres want mijn achternaam staat erbij en die is nogal...sja apart.....
Tot snel!

xxx Linnepinnie

Beetje late reactie, maar ik wacht met spanning af!! Ben benieuwd naar je naam dan..

Ik zie je wel verschijnen, tot gauw!

xx Mel

Terug
Bovenaan