Voor MellaBella

A

Anoniem

Guest
Hallo meid,

heb je al iets gehoord van de huisarts?
Bij mij wederom een hogere temp, maar weet je wat het maffe is, ik vul de gegevens in op: http://www.fertilityfriend.com/  en die geeft toch aan dat mijn ei op dag 14 is geweest, ook al stijgt mijn temp nu pas echt zichtbaar.

Ik had ook allerlei andere kenmerken aangegeven en die worden dus ook meegenomen.

ben benieuwd hoe het jou vergaat

miep

Hoi,

Nou het zit zo..ik moest werken dus moest stiekum ff in de wc gaan bellen..maar op de tijd dat ik terugkon bellen (was t telefonisch spreekuur) was die dok er niet..dus moest ik wachten en dat duurde maar en duurde maar en ik kon moeiljk n kwartier op de wc blijven zitten...dus weet nog niks, haha. maar heb nu zoiets van: ikwacht wel...desnoods test ik in de loop vd komende wk (heb wel erg pijnlijke tepels al bijna 2 wk en elke dag wel rare steken, dus ik hoop wel..)..en anders wachten..

Wel typisch dat ie wel jouw sprong aangeeft op dag 14. Wel kei fijn, want nu heb je wel nog fijne cyclus...ik heb verder geen kwalen op ff ingevoerd, maar zal zo mn temp eens doen...

bedankt voor je interesse! x Mel

Hoi Mel,

jammer dat je je huisarts niet kon bereiken, maar weet je eigenlijk verandert zijn antwoord niets aan de situatie. Of je bent wel zwanger of niet. Pas als je cyclus langer in de war is dan heb je een reden om via de huisarts actie te ondernemen.

Dus het is gewoon af wachten.

Normaal gesproken heb ik een Lutheal fase van 11 a 12 dagen. Dus ik zou 12 dagen na die vermoedelijke eisprong kunnen testen, maar ik heb voornemens om gewoon maar lekker te achten. Eerst maar even vakantie houden met de kids.
nog een paar dagen werken en dan ben ik lekker vij. Een hele maand. En als je nou weet dat ik ca. 7 weken geleden op mijn terugkeerde van zwangerschapsverlof, ben ik toch eigenlijk wel een bofkont.

Miep

Nee de ha zou ook niets veranderen aan de stuatie, maar ik wilde alleen vragen of de hitte van afgelopen weken n invloed kan hebben op de temp. Juist omdat ik dus altijd on time ben en nu misschien niet....Van n ander kreeg ik t advies niet te veel op mn temp te letten...en geen zorgen maken omdat ik altijd op tijd ben..

Heb wel rare borsten laatste tijd. Al zeker n week aanhoudende pijnlijke tepels en steken en gister en in bed beetje n rare druk van binnenuit..alsof er ballonnetje werd opgeblazen ofzo...

Ach we zien t wel.

Jij boft idd!!! EN wanneer was je nod, dit wknd of vd week? Misschien vertelt, maar ff niet geregistreerd..

xx (fijne vakantie)

Hoi MellaBella,

ik had voor mijn zwangerschappen een cyclus van 24 a 25 dagen, maar nu wordt het mijn derde menstruatie na de zwangerschap en heb ik nog geen cyclus van 24 a 25 dagen gehad. De laaste keer zat er 29 dagen tussen, maar vorig jaar na mijn miskraam was ik ook effies ontregeld, dus ik kan niet van die korte cyclus uitgaan, zo kort na de zwangerschap (knulletje is bijna 4 maanden).

Vandaar ook dat tempen, weet je een beetje wanneer je iets kan verwachten. Nou niet dus. Ook al geeft dat prachtige systeem mijn ei op dag 14 aan, ik durf er nu niet op te vertrouwen.

In ieder geval verwacht ik op z'n laatst mijn menstruatie volgend weekend.

Miep

Terug
Bovenaan