Voor Michelle ( mamavanenzo)

Hai Michelle, ik had net je reactie gelezen over de kinderen die bij jou ziek op het k.d.v worden gebracht. Ik zelf werk ook op een k.d.v en herken dit heel erg. Vooral het zetpil verhaal. Dat jij op een k.d.v werkt vindt ik niet toevallig maarre... klopt het dat jij ook een zoon hebt die Enzo heet. Wij hebben n.l ook een zoon van 5 maanden met dezelfde naam....
Hoeveel dage werk jij nog en waar heb je je zoon dan? Ik ben benieuwd.....
Groetjes Renny
 
Hoi Renny,
Ik had ergens anders al op jouw naam gereageert. Was namelijk ook erg verbaast toen ik jouw naam zag. Moeder van enzo en mama van enzo, het is bijna hetzelfde.
"Mijn" Enzo is geboren op 31 oktober en is dus alweer bijna 10 maanden. Ik werk 3 dagen (heb een half jaar 1 dag ouderschapsverlof gehad toen werkte ik er 2) en op dit moment gaat Enzo 1 dag naar mijn moeder en 2 dagen naar de creche. Bij mij op de creche kon niet omdat we te klein zijn, maar het is zo dat ik per 1 september van baan ga veranderen en dan op een ander kdv ga werken en dan gaat enzo eerst 2 en later 3 dagen mee. En dat wilde ik heel graag. Hij zit dan op de groep tegenover mij en veel dingen doen ze gezamelijk, zoals buitenspelen. Enzo zit er nu al en het gaat heel goed.
Wat leuk dat jij ook op een creche werkt, maar ik las dat jouw enzo naar je moeder gaat? Waarom heet jouw enzo, enzo? Wij vonden het een mooie naam die niet zo vaak voorkomt en niet zo standaard is. Daar komt bij dat mijn man ferari fan is en ik vroeger een jongetje op de groep heb gehad die enzo heet en dat was een erg leuk mannetje.
groetjes van michelle
 
Hai,nou dit is allemaal wel toevallig zeg! Waarom onze zoon Enzo heet is wel een grappig verhaal.... Toe ik zwanger was had ik steeds het gevoel dat wij een meisje zouden krijgen. We konden niet uit de namen komen, dus had ik als oplossing dat mijn man een jongensnaam mocht bedenken ( het zou toch een meisje worden!!!) en ik een meisjes naam. De reden dat Gerard( mijn man) voor Enzo koos was wel erg logisch: Hij is n.l ook een ferrari fan, en daarbij vond hij dit een mooie naam. Ik heb me er vervolgens niet zo druk meer om gemaakt, totdat ik 18 maart bevallen ben van......... een jongen.
Ik was meteen verliefd om mijn kleine mannetje, en de naam past perfect bij em, ik vindt het nu ook gewoon een mooie naam en niet om de reden dat hij "vernoemd"is naar Enzo ferrari, maar daar denken zijn ooms heel anders over. Je wil niet weten wat voor spullen die kleine man allemaal al heeft van Ferrari, van schoenen, kleren tot een heuse echte bestuurbare ferrari... Dit was even in het kort waarom onze zoon Enzo heeft. Ik werk nu twwe dagen op het k.d.v. en neem één dag ouderschapsverlof op. De reden dat Enzo naar mijn moeder gaat is omdat ik op een klein kinderdagverblijf werk met maar één groep en aangezien wij onze eigen kinderen niet mee mogen nemen.... Ik heb hiervoor op een groter kinderdagverblijf gewerkt, maar twee jaar geleden kreeg ik de kans om binnen een verzorgingstehuis een k.d.v te beginnen. Het plan is wel om Enzo volgend jaar naar een k.d.v te brengen. Groetjes Renny
 
Terug
Bovenaan