Voor Mick: Jarry-kronkels

He Mick, heb je de 'rarry-tikjes' in bedwang? Heb mijn neurotische 'jarries' bijna helemaal onder controle hoor! Al heb ik wel een paar keer gecheckt, maar dat is mijn oude systeem nog... Heb mezelf onmiddelijk streng toegesproken en de boel her-geprogrammeerd!!!! Het werd ook wel es tijd he?

Ik zal vragen of Varry, Sarry even wil bellen van de week, voor wat posieve peptalk, mocht het ja-rarry virus toch weer de kop op steken!

Liefs en stay out of rarries...

Lara

He Lara,

Heb niets meer gehoord van Rarry!!!!!! Probeer mijn dwangmatige gedrag naar Rarry de kop in te drukken!!! Ook een herprogrammering ondergaan!! Wat goed van jou dat je jezelf ook hergeprogrammeerd hebt naar Jarry, daar hebben we op dit moment het meeste aan toch!!! Laat je niet gek maken of verleiden tot Jarry dan doe ik dat ook niet naar Rarry.

Is goed stuur jij Varry&Sarry door naar mij, duw ze maar van het balkon af richting mijn tuin, want de planten moeten flink gevarry en sarryd worden..

Liefs terug en stay out of jarries....

Mick

Heee, heb Varry meteen een anti-virus tool c.q firewall meegegeven, bijzonder effectief tegen het Ja-rarry virus! En niet alleen dat, tegen alles wat eindigt op arry...(zijn vernietigend)

Ik geef het ook wel ff mee aan Sarry, die komt er wel even mee bij jou langs en geloof me, je bent er zo van af. Weet niet of ze ook je planten kunnen sarieen...Maar ze zijn bezonder multi-farried.

Ik hoef je de code tot het anti-virus niet te vertellen.... Juist, dat moet je goed prarrieen! Rajarries zijn gevaarlijk!

Stay out of any arries! Onthou je code, grijp naar het antivirus of trek een Parry over je hele programmering! Of begin met het eten van veel snarries, wordt je vanzelf een fire-wall.

lfs Lara

Dank voor de jarry en arrytips!! stomme firewallarrysjarrys om gek van te worden!! Wat denken de parryarryvarrysarrys wel niet het moet afgelopen zijn een keer!!! Wij mogen ons er niet onder krijgen door het rarry en jarry virus!! gelukkig dat er een firewallys bestaat om ze weg te jagen!! Aaah Sarry is gearriveerd zit nu mijn planten op te jarrys en arrys hoop dat er nog wat van over blijft, stuur ze weer terug naar jou balkon.

lfs Mick

Hee goeiemorgen Missies La Rarra & Mickarra,

Jullie zijn ècht lekker rarra! En met 2 zulke mellow rarra's lust ik wel een bacacardirarra of driearra!!
Mijn e-mailadres voor die rarra datetarra staat onder "jullie zijn super".

Dag rarra's,
tot snel,
lfs. Suus

Terug
Bovenaan