voor mick

sorry meid,

dat enge verhaal had ik bij marielle gelezen. Ja af ent oe haal ik de namen een beetje door elkaar.
Ben vanmiddag al een beetje meer ongi geworden dus ga morgen gewoon bloedprikken en ook woesndag naar de gyn. Bloed is bloed zullen we maar zeggen toch, en zolang het helder rood is is het toch een menstruatie.
Verder alles goed met je, want ik denk dat het toch wel ingrijpend is geweest!

Een vriendin van me is gisteravond bevallen van haar tweede zoontje. Oh, ik hoop echt dat ik ook ooit zo'n kleine wurm in me heb groeien en na 9 maaden vast kan houden. Ja sorry, ben nogal emotioneel vandaag. vanmiddag bij mijn beste vriendin geweest en zij is 9 weken zwanger. Is allemaal nogal pijnlijk...
Maar goed, alwyys look on the bright site of life!!!

knuffel van kreeftje

Heeee Kreeftje,

Jeetje heeft Marielle dat  verteld heftig verhaal hoor!! Is niet erg hoor, soms is het ook heel lastig om te onthouden wie nu wat verteld. Ik begrijp het verder heel goed hoe moeilijk het voor je is, ook omdat je vriendinnetje net is bevallen van harte gefeliciteerd heel leuk voor je, maar voor jou gemengde gevoelens van dat je ook zo graag zwanger wilt worden, het gaat echt lukken kop op Kreeftje ik snap dat het af en toe zo moeilijk voor je is, ik heb nu ook heel wat vriendinnen voor zien gaan die nu alweer zijn bevallen van hun tweede kindje, en ook nog een vriendinnetje van mij die heeft haar kindje nog later dan mijn eerste kindje gekregen, haar kindje is nu twee jaar en een paar maanden en die van mij vijf jaar, en ze haalt me in hoor, ze is nu alweer zwanger van de tweede, maar zij heeft een makkelijke bevalling gehad dan ik, ik heb een hele zware operatie gehad een keizersnede dan ben je dus pas heel laat weer toe aan een tweede, en zij is jonger dan ik, dus ze heeft ook nog haar leeftijd mee, ik heb dit alles echt een plekje gegeven ik ben echt heel blij voor iedereen die zwanger is, onze tijd Kreeftje komt echt nog wel, maar ik begrijp je wel heel goed. Precies bekijk het van de positieve kant, het gaat echt wel goed komen voor jou, voor mij en voor iedereen hier ok.

dikke knuffeldebuffelknuf van mij

Hoi mick,

Thanx voor de opbeurende woorden! Af en toe moet ik gewoon even van iemand horen dat het allemaal wel goed komt. Begrijp me niet verkeerd ik ben echt nog wel positief maar af en toe zie ik het ook helemaal niet meer zitten!
Maar je hebt groot gelijk, het gaat voor ons allemaak goed komen en we gaan hier zorgen voor een enrome baby-boom!!!

dikke poen van kreeftje

hey meiden!!!!!!!

Hier even een hart onder de riem van mij!!

HET GAAT ECHT ECHT ECHT ECHT!!!!!!!!!  GOEDKOMEN EN WIJ WORDEN ALLEMAAL MAMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EN ALS HET ZOVER IS DAN ZIJN AL DIE MEIDEN DIE ER AL EEN PAAR
HEBBEN JALOERS DAT WIJ NOG VAN DIE SCHATTIGE KLEINE WURMPJES
HEBBEN TERWIJL DIE VAN HEN AL UIT DE LUIERS ZIJN!!!!!!

LFS INGE

Terug
Bovenaan