Lieve Peet,
Helaas hebben de medicijnen niet gewerkt, wel de nodige buikkrampen, maar verder niks. Ik had vandaag mijn eigen gyn weer en ging er dus vanuit dat ik gecurreteerd moest worden. Maar nu heb ik een duphaston kuurtje gekregen, vergelijkbaar met primolut. Ze gaf aan echt liever niet te curreteren, vanwege het risico wat dit met zich meebrengt en het beter is als het lichaam het zelf doet. Tja, ik gaf aan dat ik er nu wel een keer vanaf wil zijn, dus wel afgesproken dat ik over 3 weken, dus als mijn menstruatie na de kuur over is weer kom en als alles dan weg is, ik wel weer een kuurtje mag, om niet weer eeuwig op mijn menstruatie te wachten. Al met al zijn we dan weer bijna 2 maanden verder, maar goed, ik heb verder wel veel vertrouwen in haar en ze begeleid me goed, dus heb ik maar besloten me erbij neer te leggen. Ik ga de komende maanden nog even flink op mijn gewicht letten er mogen nog wel een (heel) aantal kilo's af vind ik zelf en de vorige keer dat ik zwanger werd was ik net 15 kilo afgevallen en dat is natuurlijk altijd goed.
Verder denk ik erover met accepunctuur te beginnen ik hoor daar zoveel goede verhalen over..... wie weet helpt het wel........
Nu lekker weekend vieren, hoewel, morgen nog 1 dagje werken en dan heb ik echt weekend
We gaan naar het noorden, naar mijn zusje. Zij heeft een dochter van 4 maanden, lekker even knuffelen met mijn nichtje dus......
Lief dat je nog even aan me dacht!!! Hoe gaat het met jou?? Een fijn weekend met je mannen en tot gauw,
liefs van Dana