voor mickey 29

Lieve Mickey,

Ik wil je even heel veel succes wensen voor straks in het ziekenhuis.
Ik hoop dat nu alles weg is en dat je het eindelijk kunt gaan afsluiten.

Ik hoor graag van je hoe het is gegaan.
Liefs,
mama Peet

Lieve Peet,

Helaas hebben de medicijnen niet gewerkt, wel de nodige buikkrampen, maar verder niks. Ik had vandaag mijn eigen gyn weer en ging er dus vanuit dat ik gecurreteerd moest worden. Maar nu heb ik een duphaston kuurtje gekregen, vergelijkbaar met primolut. Ze gaf aan echt liever niet te curreteren, vanwege het risico wat dit met zich meebrengt en het beter is als het lichaam het zelf doet. Tja, ik gaf aan dat ik er nu wel een keer vanaf wil zijn, dus wel afgesproken dat ik over 3 weken, dus als mijn menstruatie na de kuur over is weer kom en als alles dan weg is, ik wel weer een kuurtje mag, om niet weer eeuwig op mijn menstruatie te wachten. Al met al zijn we dan weer bijna 2 maanden verder, maar goed, ik heb verder wel veel vertrouwen in haar en ze begeleid me goed, dus heb ik maar besloten me erbij neer te leggen. Ik ga de komende maanden nog even flink op mijn gewicht letten er mogen nog wel een (heel) aantal kilo's af vind ik zelf en de vorige keer dat ik zwanger werd was ik net 15 kilo afgevallen en dat is natuurlijk altijd goed.
Verder denk ik erover met accepunctuur te beginnen ik hoor daar zoveel goede verhalen over..... wie weet helpt het wel........
Nu lekker weekend vieren, hoewel, morgen nog 1 dagje werken en dan heb ik echt weekend :) We gaan naar het noorden, naar mijn zusje. Zij heeft een dochter van 4 maanden, lekker even knuffelen met mijn nichtje dus......

Lief dat je nog even aan me dacht!!! Hoe gaat het met jou?? Een fijn weekend met je mannen en tot gauw,

liefs van Dana

Lieve Dana,

Jee wat gek dat er in de verschillende ziekenhuizen zo anders wordt gedacht...
Ik hoop voor je dat dit kuurtje goed zijn werk doet en dat je dan straks ook weer met een kuurtje provera richting een volgende behandeling kunt.

Leuk dat je een nichtje hebt. Hoewel ik het confronterend vond dat mijn broer wel papa werd, heb ik altijd ontzettend genoten van dat kleine mopje van mijn broer. Gelukkig zijn wij niet zo heel jaloers aangelegd en gunnen we het een ander ook van harte.

Hier is verder alles wel oke. Gisteren in het ziekenhuis geweest voor de 1e follikelmeting weer. Er zaten er aan allebei de kanten heel veel, maar ze waren allemaal nog te klein.
Maandag weer terug. Ik hoop dat er dan toch 1 of 2 zijn doorgegroeid. Als er nou ook maar niet te veel doorgroeien, want dan wordt dadelijk de behandeling afgeblazen en daar heb ik eigenlijk ook niet zo'n zin in.... Maandag in elk geval weer mijn eigen gyn. dat vind ik wel prettig. Zou ik gisteren eigenlijk ook hebben, maar die moest met spoed naar de OK.

Fijn weekeinde voor jou ook! Mijn man is werken en mijn kleine mannetje is logeren bij zijn opa en oma in Limburg. Die komen hem vanavond weer terug brengen.
Dat geeft mij de kans om even orde op zaken te stellen. Ik merk dat ik me de afgelopen weken bijna nergens toe heb kunnen zetten. Ik heb alles laten liggen en dat maakte me heel onrustig. Nu heb ik 2 dagen even flink kunnen bijwerken en ben nu een heel eindje op weg. Maar ik vind het natuurlijk wel weer lekker om mijn kleine manneke vanavond weer te zien.

Tot snel! heel veel succes met je kuurtje en ik hoop dan nu toch echt snel een keer wat beter nieuws van je te lezen.
We houden elkaar op de hoogte.

Liefs,
Peet

Terug
Bovenaan