Voor Mickey

Heeeey Mick,

Ik dacht aan je en vroeg me af hoe het met je gaat. Ik hoop dat het gezien de omstandigheden een beetje goed met je gaat. Een klein beetje goed is beter dan helemaal geen goeds. Weet je al of de scheiding nu echt definitief is of wil je vent toch nog vechten. Het lijkt me wel moeilijk voor je man om zo'n keuze te maken. Vooral omdat hij niet lekker in zijn vel zit vraag ik me af of hij nu wel een keuze moet maken. Kan hij niet beter een keuze maken als hij weer goed in zijn vel zit en weer positief tegen alles aan kan kijken.
Ik heb echt met je te doen!!! Hou je taai lieve meid!!!!

Een hele dikke knuffiebaffiebuf
Sjan

Heeee lieve Sjanneke,

Bedankt voor je lieve mailtje, het doet me echt heel erg goed dat iedereen hier zo met me meeleeft, gelukkig gaat het wat beter met me, heb echt hele zware weken gehad samen met mijn mannetje, heel veel ruzie en verwijten, nu is het even afwachten hoe snel het allemaal gaat lopen, ik denk dat het idd beter is als we uit rust beslissen maar dat is lastig als je een kleine meid hebt rondlopen, we kunnen vaak bijkletsen als zij s'avonds op bed ligt. Gisteren een hele fijne dag samen gehad met z'n drietjes, en de sfeer is nu even goed, maar goed je blijft wel op je hoede. Mijn man gaat eerst een paar maanden alleen wonen en dan gaan we kijken of het nog haalbare kaart is om ons leven met z'n drietjes op te pakken, inpreciepe zijn we alletwee tegen scheiden, maar goed wat niet meer gaat dat gaat niet meer, en we zijn alletwee bang dat we dan over een jaar weer heftige ruzie gaan krijgen, maar goed nu loopt het weer even kort goed en hebben we regels gemaakt en als we ons er alletwee aan houden gaat het ook goed. Mijn man is onverwurfbaar hij wil er zowiezo uit, maar hij houdt de deur ook op een kiertje want hij zegt wie weet gaat het wel werken tussen ons. Ik zie het allemaal wel, ik wil in ieder geval rust, dat is voor ons alledrie goed. En ik hoop op een groot wonder dat het nog gaat lukken, maar dan zal hij toch ook over zijn trots moeten stappen. Ik houd je zeker op de hoogte van alles. Nogmaals heel erg lief je mailtje voor mij van jou. Ik denk ook aan jou en hoop echt dat jullie grote wens snel zal uitkomen.

liefs en dikkeknuffeldewuffel van mij

Terug
Bovenaan