Hoi hoi,
Wat heerlijk om te horen dat jullie een goed weekend gehad hebben, daar was je ook wel aan toe he?! Ik ben blij dat het jullie weer wat lucht en energie heeftgegeven.
Ja en die ROTCLOMID!!!!!! Je kleine mannetje kan er idd niks aan doen, maar gelukkig besef je dat zelf ook, dan ben je al een eind toch??
Hier nog niks te melden, morgenvroeg bel ik voor de uitslag van het progesteron prikken, dus dan weet ik of ik uberhaupt een eisprong heb gehad. Vrijdag is, theoretisch gezien, mijn NOD, maar ja, zonder hormonen ben ik nergens zeker van. Ik voel niks en vanalles, maar wat nu echt is en wat inmiddels tussen mijn oren zit..... ik weet het niet....
Ik was net op de diplomauitreiking van mijn stagiaire en ik schoot bijna vol toen de studenten hun diploma's kregen, wat raaaaaaar he! Want het was eigenlijk ook nog een hele saaie uitreiking, niks aan verder en ik stond er bijna bij te janken hahaha, dat overkomt me dan gewoon, echt absurt. Gelukkig had niemand het in de gaten hahaha.
Of ik me staande houd verder?? Tja het wisselt per dag, net als bij jou, over het algemeen wel hoor, maar wel m,n verdrietige, onzekere momenten....
Veel zwangeren en geboortes momenteel om me heen en dat blijft natuurlijk lastig
Vanmorgen bedacht ik me opeens:
Stel dat het wel weer raak is en het gaat weer na een paar weken mis, kan ik dat aan???? Dat was ook wat de gyn. mij vroeg: " kun je het aan als het weer bijv. met 10 weken mis gaat???" Pffff dat weet ik toch niet van te voren??? En zou dat een voorwaarde zijn om verder te gaan of een pauze in te lassen??
Ik weet het niet hoor..... Niet geschoten is altijd mis denk ik dan ook maar weer. Je raapt jezelf toch steeds weer bijelkaar en gaat weer vol goede moed verder toch?? Lastig hoor.
Nou ja, zo staat het er hier dus zo'n beetje voor Nog een dikke week werken en dan lekker 2 weken op vakantie, ik heb er veel zin in. Mijn verjaardag was op zich leuk, maar ik heb het er ook wel erg moeilijk mee gehad, ik wilde het zo graag met een dikke buik vieren..... Dat heeft me toch meer gedaan dan ik vtv had gedacht.
Ik had van mijn man een Pandora armband gekregen en hij had de visite gevraagd of ze een bedel ervoor wilden geven als cadeau, met een verhaaltje erbij. Vandaag kreeg ik op mijn werk nog de bedel "geloof, hoop en liefde" met de boodschap erbij dat ze allemaal zo voor mij (ons) hoopten dat we snel een klein wondertje in onze armen kunnen houden, dat is lief he??!!
Niek, hoe gaat het met jou?? En met de andere meiden??
voor nu en dikke kus van Mickey