voor Mickey

Lieve Mickey,

ik ben errug vroeg, maar ik wil je alvast van harte feliciteren met je 30e verjaardag!
Ik ga een paar dagen naar zee, samen met mijn mannetje en zal het forum dan dus niet bezoeken.
Maar bij deze wil ik je dus alvast een dikke verjaardagspakkerd geven!!!
Hopelijk wordt dit jouw jaar meid!!!!

Ik ga voor je duimen!!!

Hele dikke kus en knuffel
Peet

Lieve Peet,

Wat lief, dank je wel!! Ik hoop ook echt dat het ons jaar wordt hoor, het moet toch haast wel??!! Ik zie ons zo zitten met zwangere buiken op een terrasje, of in een cafeetje... Gaan we echt doen he?? een heel fijn weekend en een dikke kus terug van Mickey

Lieve Mickey,
Van harte gefeliciteerd !!!
30 jaar.... een hele mijlpaal.
Ik hoop dat je een fijne dag hebt en dat je dit jaar het allermooiste kado op aarde mag ontvangen. Wie weet brengt eind deze week de eerste voortekenen....
Ik duim voor je

Liefs, SunshineJo

lieve Mick,

Hopelijk heb je een fijn feest gehad!
Ik heb aan je gedacht!!!

En samen terrassen met een dikke buik.... hopelijk moeten we dat maar in een cafeetje gaan doen... Strak plan!!!!
We gaan er maar weer voor!

Ik heb een heerlijk weekeindje achter de rug. Veel gepraat, veel gelachen, maar ook gehuild...
Hopelijk zijn mijn zorgen weggewaaid en komen ze nooit meer terug.
Ik heb deze keer ontzettend veel last van mijn clomid. Ben er gisteren weer mee begonnen en sta nu al op mijn kop...... Voel me vreselijk. Ben super chagerijnig en dit uit ik op mijn kleine manneke... wat natuurlijk niet helemaal eerlijk van me is... daar ben ik me dan ook wel weer van bewust....

Hoe gaat het met jou?
Kun je het allemaal een beetje staande houden?
TOch wel een beetje spannend of niet, ook zonder clomid kijk je uit naar die NOD...toch?

Hou je taai, tot snel
liefs
Peet

Hoi hoi,

Wat heerlijk om te horen dat jullie een goed weekend gehad hebben, daar was je ook wel aan toe he?! Ik ben blij dat het jullie weer wat lucht en energie heeftgegeven.
Ja en die ROTCLOMID!!!!!! Je kleine mannetje kan er idd niks aan doen, maar gelukkig besef je dat zelf ook, dan ben je al een eind toch??
Hier nog niks te melden, morgenvroeg bel ik voor de uitslag van het progesteron prikken, dus dan weet ik of ik uberhaupt een eisprong heb gehad. Vrijdag is, theoretisch gezien, mijn NOD, maar ja, zonder hormonen ben ik nergens zeker van. Ik voel niks en vanalles, maar wat nu echt is en wat inmiddels tussen mijn oren zit..... ik weet het niet....

Ik was net op de diplomauitreiking van mijn stagiaire en ik schoot bijna vol toen de studenten hun diploma's kregen, wat raaaaaaar he! Want het was eigenlijk ook nog een hele saaie uitreiking, niks aan verder en ik stond er bijna bij te janken hahaha, dat overkomt me dan gewoon, echt absurt. Gelukkig had niemand het in de gaten hahaha.

Of ik me staande houd verder?? Tja het wisselt per dag, net als bij jou, over het algemeen wel hoor, maar wel m,n verdrietige, onzekere momenten....
Veel zwangeren en geboortes momenteel om me heen en dat blijft natuurlijk lastig
Vanmorgen bedacht ik me opeens:
Stel dat het wel weer raak is en het gaat weer na een paar weken mis, kan ik dat aan???? Dat was ook wat de gyn. mij vroeg: " kun je het aan als het weer bijv. met 10 weken mis gaat???" Pffff dat weet ik toch niet van te voren??? En zou dat een voorwaarde zijn om verder te gaan of een pauze in te lassen??
Ik weet het niet hoor..... Niet geschoten is altijd mis denk ik dan ook maar weer. Je raapt jezelf toch steeds weer bijelkaar en gaat weer vol goede moed verder toch?? Lastig hoor.

Nou ja, zo staat het er hier dus zo'n beetje voor Nog een dikke week werken en dan lekker 2 weken op vakantie, ik heb er veel zin in. Mijn verjaardag was op zich leuk, maar ik heb het er ook wel erg moeilijk mee gehad, ik wilde het zo graag met een dikke buik vieren..... Dat heeft me toch meer gedaan dan ik vtv had   gedacht.
Ik had van mijn man een Pandora armband gekregen en hij had de visite gevraagd of ze een bedel ervoor wilden geven als cadeau, met een verhaaltje erbij. Vandaag kreeg ik op mijn werk nog de bedel "geloof, hoop en liefde" met de boodschap erbij dat ze allemaal zo voor mij (ons) hoopten dat we snel een klein wondertje in onze armen kunnen houden, dat is lief he??!!

Niek, hoe gaat het met jou?? En met de andere meiden??

voor nu en dikke kus van Mickey

Hoi Mick!!

Had ook al in de toppic van Peetje gereageerd.
Met mij gaat het wel goed hoor, druk aan de klus en maar weer meten morgen :)

Voor jou nog een paar daagjes meid!! spannend hoor.... hooooop het zo voor je.....

Denk en duim voor jullie allemaal!!!!

Nou ga snel mijn bedje maar weer eens opzoeken want ben bek af!!

Spreek jullie snel! xxxxxxxxxxx Niekje

Ha Niekepiek, ik ben blij te lezen dat het goed met je gaat!!! Tja dat klussen maakt je natuurlijk ook moe hahahaha
Ik hoop dat je goed nieuws hebt morgen!! Hier merk ik al wel wat buikkrampen en heb steeds flinke hoofdpijn, dus ik ben bang dat de RD's in aantocht zijn
Maar goed, we wachten rustig af....

kus Mickey

hi hi,

Wat mooi zo'n pandora! geweldig. Heb hem in goud aangehad, maar dan is hij wel heel erg duur... Dus dat heb ik laten varen.... Misschien ooit in zilver.
Wat mooi van je mannetje om iedereen te vragen een bedeltje te kopen. Echt een mooi en lief idee!!!
Je hebt vast heel mooie pandora's gekregen met een lief verhaal erbij.

HOe gaat het nu met je? Weet je al iets over de bloeduitslag?
Stomme hormonen en stom lichaam toch ook he.....
Waarom gaat het bij zoveel mensen wel goed en bij ons niet he....
Schreef straks al in de topic van Anke,
We zouden eigenlijk gewoon eens een dag al onze zorgen moeten laten voor wat het is en een dagje gaan genieten. Lol maken, gezelligheid en weer energie opdoen voor de rest van het traject.
Die paar dagen zee hebben me echt heel goed gedaan! Daar teer ik nog weken op, zeker weten.
Maandag heeft mijn mannetje ook vakantie. 3 wkn lang. Lekker. TOt nu gaan we niet weg, maar we zien wel... als het zulk weer blijft, dan vertrekken we denk ik toch nog.
We zullen zien, we zullen zien.
Waar ga jij naar toe? Zal je wel missen hoor hier op het forum....
W.s. ben je weg als het voor mij spannend gaat worden.....
Help.... hoe ga ik dat doen?????
Nou ja, gelukkig zijn er nog meer lieve meiden....

Tot snel weer....
liefs,
Peet

Terug
Bovenaan