Hey meiden,
Ja ik ben weer terug van vakantie!!! We hebben het heerlijk gehad, echt hel fijn. Het weer viel ook best heel erhg mee hoor, de eerste week was wat minder, hele harde storm en regen gehad, veel schade op de camping, maar wij hielden het gelukkig droog en heel allemaal De tweede week alleen maar lekker weer gehad, niet te heet, maar da's ook niks voor mij, dus ik ben helemaal tevreden....
Ook lekker bijgetankt, da's fijn, we hadden dat echt ff nodig. Hier nog geen nieuws te vermelden hoor verder, vorige week mijn clomidjes weer op en nu dus wachten tot het weer klustijd is Ik ben van plan om volgende week toch ook maar weer flink aan mijn lijn te gaan denken......, want voor mijn gevoel was ik veel fitter toen ik lijnde en ik ben ook zwanger geworden toen ik aan het lijnen was, daarna wel gestopt natuurlijk. Onze gyn. zei wel dat het lijkt alsof je tijdens het lijnen ook makkelijker zwanger wordt, al is dat niet wetenschappelijk bewezen, tijdens het lijnen lijken mensen vruchtbaarder ofzo... Nou ja ik weet het niet, het is iig goed voor mij, ik voel me prettiger/ zekerder als ik lichter ben en het is gezonder. Bovendien ben ik een emotie-eter en ik had het idee dat et lijnen me ook wel afleiding gaf tav onze kinderwens.
We hebben een heel schattig haasje met lange oren gekocht in een klein winkeltje in Zeeland. Hebben we tijdens onze huwelijksreis ook gedaan. Voor ons toekomstige kindje, om de moed er in te houden en als herinnering ofzo...
Nou ik ga ff douchen, ben helemaal moe van vandaag, naar huis caravan uitpakken, was draaien opruimen etc. haha. Nou ja dat is een gezonde vermoeidheid...
We zijn lekker nog een weekje vrij samen en dan begint het echte leven weer. Ik heb nog niet alles bijgelezen, maar ben van Peet en Niek wel weer op de hoogte, balen meiden, dat het ook deze maand weer niet gelukt is, Peet wel fijn dat je weer op de bank zit.... Lydia, spannend voor jou allemaal...
tot snel en een dikke kus van Mickey