Voor Mickey

Ha die Mick!

Was even benieuwd hoe het vanmiddag bij die acupunkturist( )  dinges was gegaan.
Lijkt me wel een hele aparte ervaring, ben alleen als de dood voor naalden....dus niet mijn eerste optie :)

Nou ik hoor het wel en veel succes komend weekend!
Ik moet nog effe geduld hebben...zit op dag 10 en heb pas rond dag 19 mijn ei...
De clomidjes hebben we al weer achter de kiezen voor deze maand...

Nou tot snel!

Liefs Niekje

Hoi Meiden,

Vanmiddag idd naar de accupuncturist geweest... Ik heb nu nog 2 naaldjes in mijn oor, met een soort pleistertje, die valt er vanzelf af...
Het was heel apart... Ze nam eerst een vrij uitgebreide anamnese af, waarin ze allerlei vragen stelde over mij, dusof ik bijvoorbeeld vaak warm of koud was, of ik goed slaap etc.etc. En daarna ging ze naaldjes zetten, die er ongeveer een minuut of 20 tot een half uur in gezeten hebben. Deed geen pijn, ze voelde eerst waar de punten zaten en dan werd het bij mij gevoelig zeg maar en dan stak ze daar een naaldje in en bewog ze tot ik voelde dat ie goed zat. Dan voelde ik een steekje of een raar doof gevoel.
Ik voelde echt (energie) stromen door mijn benen en armen, heel bijzonder. Maar dat gevoel ken ik wel van de shiatzu (drukpuntmassage).
Volgende week ga ik weer, ik ben heel benieuwd. Zij zei dat mijn nieryin te laag is en daardoor de yang te hoog, die balans moet terugkomen. Maar dat van die nieryin zei mijn shiatzu therapeut destijds ook al....

We wachten af :)

Verder de hele dag al hoofdpijn, dat betekent vast dat mijn eisprong eraan zit te komen, die zal morgen of overmorgen zijn hoop ik...
Morgen laatste vakantiedag Ik ga met man en stiefzoon naar drievliet, in Den Haag. Is een pretpark, speeltuin.
Hou er helemaal niet van, maar voor D. is het leuk en het is zijn laatste dagje bij ons, daarna gaat ie 3 weken met zijn moeder op vakantie.

Peet, ik duim nog voor je hoor en Niek, wij lopen een beetje gelijk dan, ik loop een weekje voor, slaap lekker alvast en tot snel

xxxx Mickey

Hi Mick,

ik hoop voor je dat dit helpt.
Baadt het niet, dan schaadt het niet... zeggen ze wel eens toch....

Hopelijk heb je een leuke dag (gehad) in Drievliet!

Voor mij zit de vakantie er ook weer op....
Helaas begint het werkend leventje weer....
Maar van de andere kant ook wel weer fijn dat er regelmaat komt.

Bij mij nog geen RD.... Het wordt nu wel spannend.
Ik hou jullie op de hoogte.
Liefs, Peet

Terug
Bovenaan