voor micolette

A

Anoniem

Guest
Hoi nicolette,

Las net nog even je reactie op een vorig bericht. Zag dat we meer overeenkomsten hadden en dacht laat ik het haar even melden dan kunnen we elkaar lekker op de hoogte houden.
'Het scheelt maar 1 ronde, maar ben ook net begonnen voor de tweede, onze klus periode is ook gelijk geloof ik. Wanneer is jouw volgende NOD? Mijne is 13 januari pas weer( Bij hopelijk weer een cyclus van 26 dagen)!?

Nou hoop snel weer wat van je te horen!

groetjes,
mama2004

hallo hallo ,das grappig.
Mijn cyclus telde ongeveer 29 dagen,toen 30 en nu in een kaar 25 (2 keer achter elkaar).
Dus als ik van mijn laatste 2 uitga is mijn nod vanaf 18 december ......denk denk reken reken.....15 januari geloof ik.
Even uitrekenen straks voor de zekerheid (kan heel mooi op babybrabbel al heb ik het gevoel dat dat ook niet altijd klopt).
Heb jij ook dat je het minder erg vindt om je nod te krijgen doordat je er al 1 hebt rondlopen ?
Mijn dochter is trouwens van april (8) 2004 en elke keer als ik nog niet zwanger ben,denk ik stiekem ook he lekker nog wat langer alleen met haar,raar he ?
nou,tot wederhorens,groetjes nicolette

Hoi Nicolette,

Goed trouwens dat je wist voor wie dit berichtje bestemd was(Micolette)
Ik heb een zoon ( juli 2004). Ook daarmee zitten we dicht op elkaar ( wat grappig allemaal). Nou ik ben al blij wanneer ik ongi moet worden het op tijd  komt zeg maar. Je leest hier zoveel over ellenlange cyclussen (cycli?).
Ik ben inderdaad ook zo blij met mijn kleine ventje dat het allemaal wat "minder" teleurstellend is wanneer mijn NOD weer is aangekomen. Al moet ik zeggen dat ik toch telkens weer in spanning zit. Misschien wel meer dan de vorige keer.
Toen was het in ronde 3 al raak. Hoop natuurlijk dat het nu weer zo snel lukt. Heb eigenlijk geen idee wat ik zou doen als het echt allemaal heel lang zou gaan duren en de MMM in zou moeten. Ik denk dat ik dan gewoon heel blij zou blijven met wat ik heb en zou accepteren dat het er gewoon niet in zit.
Moet erbij zeggen dat ik er NU zo over denk. Wie weet hoe dat zal zijn als het echt zo ver zou komen??

Nou hoop snel weer wat van je te horen!

Groetjes,
mama2004

P.S. Zit ook op BB ( Jonge meiden omgeving amsterdam/hoorn-edam enz die bezig zijn met klussen) Weet niet waar je vandaan komt , maar zit er maar met nog een ander persoon)

he hoi,beetje uit de buurt voor mij,kom uit het oosten van het land.Ben trouwens ook niet super jong 29 haha.
Nou,ik denk er net zo over als jij; als het helemaal niet meer lukt moet je ook blij zijn dat je er al eentje hebt. Je leest en hoort al zoveel ellende dat het met de 1e soms al niet of moeilijk gaat. Ik zal liegen als ik zeg dat ik niet dolgraag een 2e wil , maar echt niet ten koste van alles.
Waar ik wel moe van wordt zijn de opmerkingen ; nou,wanneer komt de 2e ? en ; nou maar gaan voor een jongetje he ? grrrrrrrrr.
Maar goed , flink klussen met oud en nieuw, jij ook en fijne feestdagen !
Hoop snel weer wat te horen en dan hopelijik goed nieuws, doei doei,nicolette

Hoi !

BB staat voor Babybrabbel.nl Leuke site hoor!
Nou weet ik nog niet of je duivels al gearriveerd zijn?
Jij ook al vast fijne feestdagen he!

Groetjes,
mama2004

ja joh,de duivels zijn gekomen en weer gegaan.3 dagen maar .Ik kijk ook wle eens op BB maar niet op het forum,alleen bij informatief maar die vragen zijn ook bijna altijd dezelfde.
hele fijne feestdagen en tot snel doei doei nicolette

Terug
Bovenaan